بازگشت
1396/8/22 (( 24 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

ذخایر انرژی برای عضلات


CarboPower کربو پاور 


برای یک 


عضله کبوتر با عملکرد بالا  به طور عمده از الیاف عضلانی قرمز است. این قطر کوچک و بسیار غنی از میوگلوبین (رنگدانه عضله قرمز) و حتی غنیتر در میتوکندریها است که در آن انرژی بازیابی انرژی هوازی اتفاق می افتد (بازیابی انرژی در درجه اول از اکسیژن).

الیاف عضلانی قرمز با خون بسیار خوب عرضه می شود، استفاده از انرژی عرضه شده در مقایسه با کار انجام شده و فاز بهبودی پس از استرس سنگین در حیوانات با الیاف عضلانی سفید است.


عضله سازی - ظرفیت آموزشی - نیاز اکسیژن

انرژی بازیافت شده  درون فیبرهای عضلانی می تواند سریعتر و موثرتر از قبل در شروع تمرین قبل از شروع فصل مسابقه به طور فزاینده ای انجام شود.

بنابراين کبوترها بايد در اواسط سال  سالم و خوب باشند. کبوتر در شرایط بسیار خوبی متابولیسم را افزایش می دهد و بنابراین می تواند انرژی عضلانی را بهتر تامین کند. یک عضله آموزش دیده خوب دارای درجه بالاتری از اثربخشی و در نتیجه بهبود بهره برداری از ذخایر انرژی بهتر است.


کبوتر تقریبا 5 برابر مقدار اکسیژن به عنوان انسان فقط در طول استراحت نیاز دارد. در طول پرواز، متابولیسم 10 برابر افزایش می یابد.

این امر روشن می کند که چقدر اهمیت دارد که توانایی انتقال اسید های چرب (حامل انرژی) و اکسیژن از خون به سرعت به سلول های عضلانی برای انجام کبوتر بستگی دارد. سریعتر این فرایند اتفاق می افتد، انرژی بیشتری که کبوتر می تواند برای هر واحد زمان بسوزاند و تغییرات را به عملکرد پرواز تغییر دهد.


عضلانی CarboPower شامل 81٪ پلی ساکارید است که بسیار غنی از انرژی هستند و می توانند به ویژه در ناحیه عضلانی ذخیره شوند.


بر اساس مقادیر بالایی از انرژی، CarboPower ابتدا باید همراه با CMC 2 روز قبل از پرواز رقابت تجویز شود. 


توصیه های برنامه: 

در هر لیتر آب آشامیدنی 10 تا 15 گرم CarboPower با 10 میلی لیتر CMC در هر لیتر آب آشامیدنی برای 25 کبوتر در روز مصرف کنید. 


با تشکر از سایت باشگاه ایران ( irpipa.ir ) 





مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ