بازگشت
1396/9/7 (( 19 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

‌ اطلاعات درمورد چشم کبوتر 👇👇

چشم کبوتر: 


چشم کبوتر یک مکعب سحر جادو که جذب هزاران نفر از علاقه مندان به کبوتر. نظرات متفاوت است.در نظرات مختلف. در اینجا بخشی از آموزش چشم را توضیح خواهیم داد‌.


چشمک☆ 

کبوتر با انواع چشم رنگی که ما معمولا به شن ماسه میشناسیم. شن ماسه از ترکیب عروقی شبکیه چشم بسیاری تشکیل شده است. رنگ ناشی کبوتر به چشم چهارصد میلیون سلول های گیرنده نوری. عبارتنداز: رنگدانه قرمز حساس. رنگدانه آبی حساس. رنگ ترکیب دار حداقل ترکیب رنگدانه سفیداست. و بنابراین آن را به سه دسته چشم کبوتر، شن ماسه هلو؛ شن ماسه سیاه چشم گاوی؛ شن ماسه مرواریدی فورم. 


چشم کبوتر خانگی. 

کبوترهای خانگی به بحث بسیاری از مردم را درگیر کرده است که آیا کبوتر خوب است یا نه. چشم یک پدیده عجیب غریب در کبوتر نادر است.اگر چه انهارا برای اثبات اما از سوی من موارد قانع کننده نیست. 

در واقع بسیاری از کبوتر خانگی یا برندگان همه چشم شن ماسه یکنواخت. رنگ های روشن. ویژگی های متمایز. بخصوص در گله کبوترای دوربرد. من فکر میکنم کبوار های دست اموز بستگی به عوامل بسیاری از جمله: کیفیت پرورش دهندگان. تکنیک های پرورش. مدیریت تکنولوژی پرورش. به دست آورد. ورزش و ساعت پرواز به نوع اب هوا و غیره.  


چشم چی: بصری مشاهده چشم کبوتر،ما انواع رنگ هاله اطراف مردمک است. که در همبستگی جشم پیدا کنید. 


53,000 تحقیقات چشم عالی کبوتر.حلقه وبلاگ چشم به ده فرمول از اگاهی چی تقسیم شده است. تا انجای که من میدانم روش احراز هویت درست از رکوردها بجز چشم موارد دیگر کمتر است. 

یک مدت طولانی، ما باید تئوری چشم چی در حالت مشکوک انجام دهیم تا در پایان آنچه در آن است را ببینید. انواع مختلف وبلاگ هارا میتوان تولید کبوتر چشم برجسته انجام داد. چشم چی یک قطعه از فسفر که نقش آن برلی تنظیم موقعیت دانش اموز. صرف نطر از محاسن کبوترانتخاب کنید. تماشای کبوتر با نمرات بالای تبار باشد. 

بسیاری از وبلاگ از لحاظ نظری متقاعد استفاده از وبلاگ به عنوان چشم پرورش هسته ای. نتایج خوبی ممکن است به بار بیاورد. 


گسترش دست پنچه نرم (lV)   

در داخل چشم بازگو کردن دسته پنچه نرم به راحتی با چشم غیر مسلح را دشوار است به وضوح داخل دست پنچه نرم را دید. با ذره بین ده. در داخل ویژگی های وبلاگ دست پنجه نرم چشم ظاهر شدمانند تمام اطراف مردمک را فرار گرفته.

ساختارچشم کبوتر از بیرون به داخل تقسیم شده است . شن ماسه خارج ؛ در داخل شن و ماسه؛ شن ماسه چشم در داخل دست پنچه نرم و دانش اموز. نا باید با وضوح قابل تشخیص است که: 


مارک رنگ از رنگهای مختلف و اشکال؛ رنگ عمدتا قهوه ای تیره، شکل موج دار. نوع پیوند‌. کج معوج. نوع نقطعه. دیافراگم. نوع نیم دایره. نوع حلقه دور مردمک.

کارشناسان آمریکایی معتقدند: با توجه حلقه تقابل شکل حلقه را میتوان در فواصل مختلف در سرعت های مختلف و انواع کبوترها برای درک بیشتر شناسایی کبوتر است. کسرهای حلقه تقابل را نمی توان نادیده گرفت اما کورکورانه هم نیست.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
مجید یکشنبه 8 بهمن 1396 1:36:46
مطالب خوبن فقط خیلی کتابیه اگه جوری باشه که راحت به مطلبو بخونی و متوجه بشیم خیلی بهتره

آمارگیر وبلاگ