بازگشت
1396/10/14 (( 30 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

‍ ﷽

 منبع: سایت پیپا

مترجم: صابر صالح زهی



مرتضی شریف ابو زهراء ابو احمد نماینده قانونی پیپا در خاورمیانه:


پیپا با افتخار اعلام میدارد که مرتضی شریف از این به بعد نماینده قانونی ما در خاورمیانه میباشد.آقای مرتضی شریف به ۶ زبان زنده دنیا صحبت میکنند و سکو مزایده آنلاین پیپا در کشورهای عربی و خاورمیانه را در دست خود دارند و همچنین باعث پیشرفت نام پیپا به عنوان یک برند در مزایده های عمومی که در خاورمیانه برگزار میشوند را عهده دار است.مرتضی شریف همچنین به افرادی که از خاورمیانه قصد خرید مستقیم از اروپا رو دارند کمک مینماید‌.


مرتضی شریف پناهنده سیاسی با بالاترین تحصیلات عالیه است. مرتضی شریف در شهر کرکوک از عراق در سال ۱۹۸۰ متولد شد.او در رشته اقتصاد و مدیریت بین الملل از دانشگاه المصطنصریه بغداد فارغ التحصیل شد و در سال ۲۰۰۰ بعد از اینکه دیکتاتور صدام حسین خانواده او را هدف قرار داد از کشور به همراه مادر و برادر  خود خارج شده و به دانمارک پناهنده شدند. تا وقتی که ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شد در آنجا در یک دفتر توریستی کار میکرد و برای کسانی که برای مداوا به آنجا می آمدند هتل و وسایل ایاب و ذهاب را فراهم می نمود.


آقای شریف وقتی که فقط ۸ ساله بود به ورزش کبوتران مسابقه ای مشغول بوده است. و با خیلی از مربیان و اساتید این رشته در سرتاسر جهان همکاری نزدیک داشته و موفقیتهای نیز در مسابقات وان لافتی که در خاورمیانه برگزار میشد به دست آورد.با تشکر از همه کسانی که رابط جهانی هستند، او به ۶ زبان عربی، دانمارکی، انگلیسی، ترکی، کردی و فارسی مسلط است و صحبت میکند.

بهترین پرنده ها برای مشتریان عرب، آقای شریف طی سالیان گذشته یک سیستم ارتباطی قوی با خاورمیانه درست کرده است.بعد از گذراندن کلاسهای آموزشی ۳ ماهه او به عنوان نماینده قانونی پیپا در خاورمیانه شناخته شد.


آقای شریف تجارت خود را تحت عنوان پیپا خاورمیانه ساخت تا به رویای خود که اتصال خاورمیانه به اروپا بود را جامه عمل بپوشاند.و از برای این منظور او صفحه فیسبوکی به عنوان پیپا خاورمیانه راهی برای موفقیت رو تشکیل داد جایی که در آنجا فیلمها و اخبار مربوط به ورزش کبوتران مسابقه را قرار میدهد. و در آینده، پیپا خاورمیانه نیز مزایده های عمومی را مدیریت کرده و همچنین در مسابقات وان لافت خاورمیانه شرکت نموده تا بهترین پرنده های باکیفیت را در اختیار مشتریان عرب قرار داده و برند پیپا را در تمام کشورهای عربی و خاورمیانه معروف نماید.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ