بازگشت
1396/10/19 (( 24 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

رفتار کبوتران جوان

 

در حال حاضر ما باید به این نکته دقت زیادی داشته باشیم چرا که اگر رفتار انها را درمان نکنیم برخی از انها بر میگردند به رفتار طبیعی و ذاتی خود ما باید انها را ارام کنیم و تمرین دهیم .

وقتی یک کبوتر متولد میشود طبق غریزه ذاتی میخواهد که زنده بماند و زادو ولد کند که این تنها نیت تمام موجودات است و واقیتی است که نشان میدهد که این سیستم چگونه تکامل میابد .

این روش بقا دلیل ان ترس است و ما باید تلاش کنیم برای غلبه بر این ترس طبیعی بین خومان و کبوتران که اجازه میدهد برای یک ارتباط دوستانه بین ما و کبوتران .انها نیاز به اموزش و تمرین روزانه دارند برای کسب این اعتماد تمرین مداوم و روزانه در تمام حالات امکان دارد .

این پروسه از زمانی که کبوتر متولد میشود ایجاد میگردد ویک کار تمام وقت است البته اگر کبوترانی برنده میخواهید .

دست زدن به کبوتران تازه متولد شده و لمس کردن انها این حس را در انها زنده میکند و با بو و عطر و لمس ما اشنا خواهند شد .

با علامت دادن و سیگنالی خاص هنگام غذا دادن به کبوتران جوان یک رابطه وابستگی را بین ما و کبوتران در هنگام غذا دادن ایجاد میکند  یک رابطه با صدای کبوتر دار است که با این کار از درون لانه به سمت مربی میایند زیرا انها به ما اعتماد کرده اند بدون ترس .خیلی از کبوتر داران به تعویق میاندازند تمرین و اموزش کبوتران خود را چون هوش واقعی کبوتران را دستکم گرفته اند این کبوتر داران  خطرات و مضرات که تمرین ندادن کبوتران جوان که منتظر تمرین هستند را در اینده نمیبینند .

با این حال ...کبوتران مسافتی پرندگان فوق العاده باهوشی هستند و قدرت درک و جذب بالایی دارند

برخی از کبوتر دارن اصول پایه تمرین کبوتران جوان را نمیدانند چون سیستم ندارند و یا هدف ندارند یا معیاری برای کسب هدفهای خود ندارند .

بهتر است که کبوتران جوان را از همان ابتدای تولد با اموزش و تمرین اشنا کرد و هدفمند بودن مربی هم که کبوتران را برای چه معیاری اموزش میدهد عاملی برای کبوترانی برنده و پیروز خواهد بود .

 

 


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
علی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 2:33:42
چکار کنم ک جوجه هام سرعتی و زمینی پرواز کنن خیلی برام سئواله ممنون میشم راهنماییم کنین.
گلابی شنبه 21 بهمن 1396 16:51:25
عالی بود

آمارگیر وبلاگ