بازگشت
1396/11/8 (( 20 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

Geerinckx Luc, Bart & Jurgen

نویسنده مقاله : مهدی قاسمی (M.V ) 

لوک پدر و بارت پسر و یورگن دستیار بارت، این سه نفر تیم گرینکس را تشکیل می‌دادند، در سال 1979 میلادی لوک گرینکس پایه گذاری شیروانی گرینکس را در نزدیکی شیروانی سونتجنس انجام شد.


از سال 1980 تا 1985 حدود 35 کبوتر از آقای سونتجنس خریداری کردند از جمله کبوتر معروف Tom و دختر این کبوتر و کبوتر تام دیوانه، که از کبوترهای قوی و سریع آن زمان بودند.



پس از آن در سال 1986 توانستند با یک کبوتر ماده مقام سوم ملی مسافت متوسط را کسب کنند و پس از آن سالهای متمادی با این نژاد از طریق همخونی توانستند مقامهای زیادی کسب کنند و این کبوتران مایه این شیروانی شدند.

رمز موفقیت لوک به گفته خودش آزمون و خطا و صبر در کبوتر می باشد.

در سال 1992 نقطه عطفی در شیروانی گرینکس اتفاق افتاد و آن برنده شدن کبوتران از لحاظ سرعت مقابل سونت جنس، بود. کسی که کبوترهای گرینکس از نژاد او بودند و این بیانگر مربی گری خوب گرینکس بود.irpipa.ir


 در سال 1995 لوک دوباره اقدام به خرید کبوتر کرده و یک کبوتر ماده از آقای آلفونس اسلات را وارد پرورش خود کرد. و تا سال 1999 مقامهای زیادی در مسابقه مسافت متوسط کسب کردند.irpipa.ir


شیروانی گرینکس متشکل از سه قفس برای بیوه ها، چهار قفس برای جوانها و پنج قفس برای پرورش می باشد. گرینکس هر ساله تعدادی از مقامهای مسابقات بلژیک را کسب می کند. سیستم بیوگی روش مسابقه این شیروانی هست و به عقیده آنها استفاده از داروهای شیمیایی چندان جالب نیست ،البته رعایت بهداشت در صدر برنامه آنهاست و هر چهل روز یک دامپزشک کبوترها را معاینه می کند،

-------------__%%%%%____________________%

مجیک، دختر گلادیاتور، برنده المپیاد سراسری نیترا 2013 و پنجم آس ملی مسافت متوسط 2011

یکی از بهترین مولدهای بلژیک، گلادیاتور! که توسط بارت گرینکس پرورش و مسابقه داده شده، در سال 2005 برنده المپیک پورتو و مقام اول آس ملی مسافت متوسط،  ( irpipa.ir )


ویتکوپ سیلوستر! مولد اصلی بارت گرینکس، پدر و پدربزرگ بسیاری از کبوترهای ممتاز.


لیتل استار!  برنده  اول آس ملی مسافت متوسط 2015 و چندین مسابقه دیگر.

این کبوتر از لاین آیرون لیدی می باشد. پرورش و مسابقه آن توسط بارت گرینکس انجام شده


نیو فردی! کبوتری که مسابقات متوسط رو به بلند را متحول کرد، پرورش آن توسط فردی وندنهاید، و از کبوتران اقای پیر ماتیس، از نژاد کبوتران د راو سابلون! که بارت گرینکس 50% از این کبوتر را خریداری نموده (irpipa.ir ) 


لیمو گرل، از نژاد نیوفردی، پرورش دهنده بارت گرینکس.


سفید بزرگ! از نژاد نیو فردی، پرورش دهنده گرینکس.( irpipa.ir ) 


مای فیورایت( محبوب من) از نژاد نیو فردی، پرورش دهنده گرینکس.


با تشکر از سایت باشگاه ایران ( irpipa.ir ) 



مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
جواد علمی بم چهارشنبه 11 بهمن 1396 12:58:59
تشکر از مطالب شما

آمارگیر وبلاگ