بازگشت
1396/12/12 (( 25 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

نظریه چشم در ورزش کبوتر

چگونه از چشمان بد جدا باشیم
 

در ابتدا چطور در چشم کبوتر جستجو می کنم؟

این باید پر از مزه برای زندگی روشن و چابک، دانش آموز نقش مهمی در اینجا نقش دارد، باید سریع به نور و تاریکی پاسخ دهد. چشم نباید مرطوب باشد و باید زنده بماند. ایده این است که از این تصویر در زبان ساده و قابل فهم برای تبیین دانش من از نظریه چشم ورزش کبوتر استفاده شود. نه اینکه من یک متخصص در این زمینه هستم، اما سالهاست که این تئوری را در عمل آزمایش کرده ام و به این نتیجه رسیده ام که به خصوص با پرورش کبوتران، کبوترانی که چشم های پرورش دهنده دارند، نتایج بهتر به دست می آید. اول از همه، از لیستی از ویژگی های خاص چنین چشم انداز پرورش دهندگان شروع می کنم، من می خواهم بخش های مختلف چشم را در شمارش 1 شمارش کنم.

شکل 1 

1. دانش آموز 
2. دایره اکتشافی یا دایره همبستگی 
3. آریس 
4. دوران Vermeyeren


با این نشان می دهد که من ممکن است روشن باشد که چشم ها در طی یک مسابقه رقابتی بسیار رنج می برند و زمانی که این کیفیت خوب نیست، کبوتر نیز از لحاظ جسمی رنج می برد. تصور کنید که مجبور به تماشای خورشید در طول تابستان 5 ساعتی با یک باد درخشان، زیرا سرعت کبوتر این باد را غیر قابل تحمل می کند. تست را به مبلغ بگذارید و فقط چند دقیقه در جهت خورشید نگاه کنید یا روی موتورسیکلت بدون عینک محافظ بنشینید. ثابت شده است که کبوتر برای 20 کیلومتر در نزدیکی هدف قرار گرفته است. در کتاب چشم ها در رنگ، جان لامبرشت می گوید: "بسیاری از ادعا می کنند که دانش آموز متحرک است. من هنوز (هنوز) از این متقاعد نشده ام. حالا اجازه بدهید یک مبنای متفاوت و فرض کنیم این دایره همبستگی است که این جنبش را کنترل می کند. سپس ما می توانیم موارد زیر را بدست آوریم: دایره همبستگی، که برابر دانش آموز است، کمی کمتر از خود دانش آموز است؛ آن را خواهد بود که از چشم از نور آفتاب محافظت می کند.

من این همه مدت طولانی را بررسی کرده ام و پس از آن این تجربیات را تجربه کردم: هنگامی که یک کبوتر به فاصله نگاه می کند، همبستگی و یا حلقه شناخته شده ی آن به نوک دهان گسترش می یابد و او را به هم می کشد، مشاهده و یا در آب و هوای تیره تر. 
احتمالا خواننده متوجه شده است که با پیشرفت روز، سوراخ مشاهده (دانش آموز) بزرگتر است و دایره شناسایی کمتر قابل مشاهده است. وقتی کبوتر به سمت خورشید نگاه می کند تقریبا نامرئی است. در مورد دوم او دانش آموز را با دایره همبستگی اش بست. به نظر می رسد کبوتر به چهره تیز و محافظت از چشم کمک می کند.

با یک پرنده ای که با زندگی عجیب و غریب تلقی می شود، لبه دانش آموز و عنبیه به ارتعاش ادامه می دهند. قوی تر عضلات چشم، بهتر آنها حرکات دایره همبستگی را تنظیم می کنند. "

دایره اکتشاف یا دایره همبستگی

بسیاری فکر می کنند که برخی چشم ها یک دایره را نشان نمی دهند. با این حال، هنگامی که توجه دقیق به آن دیده می شود، دایره بسیار نازک دیده می شود، گاهی اوقات به طور کامل، که در فاصله دور از دانش آموز قرار دارد. بین این دایره ذره و دانش آموز دایره همبستگی دارای رنگ سبز یا زرد رنگ است، گرچه سیاه آن معمولا از طریق آن می درخشد. 
من ترجیح می دهم ببینم این دایره اکتشافی تا حد امکان گسترده است . علاوه بر این، برخی ترک ها دایره شناسایی پر از تاریکی دارند و این معمولا بین ساعت 6 و 9 اتفاق می افتد، این به دلیل این واقعیت است که خطوط حتی نزدیک تر هستند و شما در این حلقه تیره می کنید.

شکل 2: مثال دایره شناسایی خوب چشم



نکته جهت
دایره شناسایی گسترده


شکل 3: مثال دایره شناسایی بد چشم

به طرف خمیده

دایره شناسایی می تواند از رنگ های مختلف تشکیل شده و رنگ آن هیچ ارتباطی با کیفیت دایره ای ندارد. خاکستری زیبا و اکتشاف محافل زرد وجود دارد اما رایج ترین سیاه و سفید هستند و فقط به عنوان تصورات غلط بسیاری که دانش آموز است مردم سیاه و سفید گاهی اوقات فکر می کنم که این دایره از دست رفته است وجود دارد. من شخصا دوست دارم برای دیدن یک دایره گسترده اکتشاف، گسترده تر بهتر است (شکل 2) ... و یک نقطه تاریک 06:00-09:00.

عنبیه

عنبیه به طور عمده باید از یک رنگ پر از رنگ پر باشد و باید به اصطلاح در آن خم شود. اگرچه به نظر من این خطوط نشان دهنده یک ساختار مشخصی از پوسته است. به خاطر وضوح من خودم این را بیان می کنم. شما می توانید آن را با پودینگ برنجی که از ساختار غلیظ تر و ضخیم مشاهده شده مقایسه کنید. این ساختار دقیق تر است، این دیدگاه به جز پودینگ پلاتر است. عنبیه باید حاوی ساختار پوسته پوسته باشد و علاوه بر این، حاوی رنگ روشن و عمیق باشد.

نکته : اما این باید مراقبت شود، زیرا پرندگان همیشه آنها را قبل از سال دوم زندگی خود نشان نمی دهد. رنگ چشم نیز به عنوان کبوتر رشد می کند (یا بیشتر محدود). 
به همین دلیل است که بسیاری از "بازرسان چشم" تنها زمانی می توانند یک کبوتر را داوری کنند که دو سال سن داشته باشد و نشانه های چشم ظاهر شود. با این حال، در آن لحظه است که این کبوتر به بلوغ کامل و قادر به انجام آنچه که صاحب آن از او خواسته است.
در بالا به این معنا نیست که چنین افرادی برخی از رانندگان خوب آینده کمتر از دو ساله را به گلدان سوپ هدایت می کنند. این اتفاق نمی افتد، زیرا در چشم (در خارج از نقاط هنوز ظاهر نشده) هنوز هم کیفیت کافی را نشان می دهد که کبوتر منشاء خوب را مشخص می کند. 

شکل 4: مثال چشم IRIS بد

نکته جالب

شکل 5: مثال چشم چشم انداز خوب

به طرف خمیده

دانش آموز

من شخصا یک دانش آموز بزرگ را دوست ندارم، معمولا نشان دهنده فروپاشی است. پرورش کبوتر با یک دانش آموز کوچک به نظر نمیرسد. اما ادعا می کند که تنها کبوتر با یک دانش آموز کوچک خوب است، من این را باور نمی کنم. علاوه بر این، دانش آموز باید به سرعت به نور و تاریکی پاسخ دهد و همیشه باید کمی نسبت به دهان هدایت شود. دانش آموز در تاریکی بزرگتر می شود و اجازه می دهد تا در نور زیاد به آن بپردازد و اثر متفاوتی در نور وجود دارد.

دایره Vermeyeren

دایره افتخار Vermey دایره تمام راه را به لبه بیرونی عنبیه است، و این در بسیاری از کبوتر وجود داشته باشد اما به عنوان با هر کبوتر مشخص نیست. این حلقه به وضوح سیاه و سفید است و به اندازه کافی گسترده است. این نشان می دهد سلامت و حیاتی کبوتر در یک کبوتر در فرم، آن است که همیشه بسیار حاضر است. به نظر من، آن است که از سوال داشتن که پرورش دهندگان این حلقه گم شده و یا در حال حاضر ضعیف کم است. 

شکل 6: عکس از دایره عالی vermeyering.

عکسهای پرورش دهندگان چشم

در نهایت برخی از تصاویر را به مطالعه همه چشم به عنوان روش انتخاب HOFMANN هستند، بالاترین نمره آن 50/50 50punten برای پرورش و 50 امتیاز برای کبوتر مسابقه ساخته شده است. این چشمها را با کبوترهایی که در اختیار شما هستند مقایسه کنید. توجه داشته باشید که رنگ چشم در اینجا مهم نیست. موفق باشید ...

در نتیجه این است که هدف این نمایشگاه، تئوری خود در مورد مطالعه ویژگی های چشم نیست، بلکه تنها نظریه های موجود است که من در طول سالها و با موفقیت انجام داده ام. البته، البته، من بسیاری از مردم را در اطراف نظریه های خاص توسعه داده ام. علاوه بر این، من تصمیم می گیرم که یک حلقه شناسایی وسیع و عنبیه پر از غنی در حضور حلقه ورمی یرن فقط ارزش افزوده ای برای کبوتر سفر و قطعا برای کبوتر پرورش است. امیدوارم که من بتوانم بعضی از غیر مؤمنان را برای اعمال این نظریه در حیاط خودم موفق کنم.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ