بازگشت
1396/12/23 (( 38 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

نظریه چشم قدرت چشم Stanisław Krzyżak


هر یک از پرورش دهندگان کبوتر به دنبال کشف راز به دقت اتصال یک جفت کبوتر به منظور قادر به گرفتن فرزندان برجسته است. 
با طبیعت، این غیرممکن است. هر سلول کبدی یک عدد بزرگ است، حاوی 80 کروموزوم است که نیمی از مادر و نیمی از پدر است که 40 جفت تشکیل می شود. هر کروموزوم حاوی چندین صد هزار ژن است که در آنها خصوصیات مربوط به فرزندان توسط والدین ثبت می شود. در نتیجه ترکیبی از اطلاعات ژنتیکی موجود در یک جفت ژن، یک اطلاعات ژنتیکی جدید از موضوع ایجاد می شود. تعدادی از ترکیبات از ویژگی های انتقال از پدر و مادر به فرزندان بزرگ است و تقریبا همه فرزندان از همان جفت متفاوت ژنتیکی از پدر و مادر و خواهر و برادر خود. 
این یک نمایش ساده شده ای از ارث است، آن است که به ما متوجه چه تقریبا نامحدود تعدادی از ترکیبات ژنتیکی در بدن پرورش فرزندان. 
چگونه، پس چگونه موفق به انجام کار پرورش؟ 
این سوال به طور مستقیم پاسخ نمی دهد، زیرا پیچیده پیچیده ای از مسائل است. از نقطه نظر عملی، کوتاه ترین راه کار کبوتر پرورش مشتق شده از گونه های با غلظت بسیار بالا از خصوصیات خوب بازگشت فرار و ترکیب آنها در یک جدول کلمات متقاطع międzyszczepowej یا خویشاوندی دور است. 
تقریبا یک روش مدل پرورش کبوتر در دوران مدرن، وارد کردن کبوترهای پرورش دهنده از دوکوت های مشهور است که در آنها موفقیت های پرنده ای به چشم می خورد. سپس تعداد زیادی از فرزندان و انتخاب پرواز را پرورش دهید. مرحله بعدی، ترکیب شرکا با اصل "بهترین و بهترین" است. تعداد بسیار زیادی کبوتر در این فرایند شرکت می کنند، در پروازهای زیاد زیان های زیادی به وجود می آیند و تغییر نسلی بسیار سریع صورت می گیرد. نتیجه این روش در حال اجرا یک مزرعه اغلب نتایج برجسته پرواز کبوتر فردی است، که جبران سختی ها و هزینه های متحمل شده است. با این حال، نگه داشتن نتایج بالا برای مدت زمان طولانی نیاز به معرفی جامد کبوتر خوب جدید به پرورش.
"چند نفر خیلی خوب هستند". این در گذشته بود، امروز و در آینده خواهد بود. فقط چند پرورش دهندگان کبوتر مسابقه انجام کار سیستمیک در پرورش و بهبود سویه خود را. بزرگترین استاد برجسته در این زمینه در لهستان دیر شده بود Paweł Radwański نسل کبوترانی که "Radwanami" نامیده می شوند هنوز در سراسر کشور ارزش دارند. انتخاب تمام وقت - مردی که چندین سویه از کبوتر برجسته را ساخته است، نستر کبوتر جهان پیت د ورد است. غیرممکن است که دقیقا مشخص شود کدام پرورشدهندگان هنگام انتخاب کبوتر و انتخاب جفت برای پرورش هدایت می شوند، اما یک چیز من می توانم با تمام قدرتم تأکید کنم: کبوترانی که در آنها پرورش می دادند، همیشه چشم های برجسته ای داشتند! 


30 سال پیش، زمانی که مسئله کبوترهای پست من به طور کامل من را جذب کرد، متوجه شدم که این ورزش بسیار دشوار است. سپس از خودم پرسیدم: چگونه بهترین کبوتر تولیدی را جستجو کنید و چه کاری را در هنگام انتخاب شرکا در جفت پرورش انجام دهید؟ خواندن بسیاری از ادبیات حرفه ای، من با کتاب انگلیسی اسقف درباره "نظریه چشم" آشنا شدم. بعدا متوجه شدم که این کلید موفقیت است. من دانش خود را از "پشت" آلمانی "نظریه چشم" تقویت کرده ام. من به این نکته توجه زیادی دارم، ص. برونو Piecowa - پرورش دهنده برجسته از سیلسیا. پس از سالها طول کشیدن چشمهای کبوتر برجسته در پرورش و پرواز بر روی بسیاری از کبوترها، من "طرحی از چشم" خودم را توسعه دادم، که منجر به ساختن فشار شخصی من شد. 
با توجه به تجربه من، هر مزرعه سوپرمارکت باید با کبوترهای خوب از خارج غنی شود تا هواپیما برجسته را با استفاده از پدیده هتروزیس به ارمغان بیاورد. چه معیارهایی باید هنگام انتخاب کبوتر برای پرورش خود دنبال شود؟ 
اول از همه، شما باید یک هدف را تنظیم کنید: چه کبوترهایی را که میخواهید بپرورید: Sprint، همه کاره - تمام یا بلند. بنابراین اولین گام، تجزیه دقیق خط نسبی کبوتر است. مرحله دوم، مهمترین و سخت ترین، ارزیابی آمادگی کبوتر برای پرورش است. کبوتر باید کامل باشد، یعنی باید دارای ویژگی های فیزیکی مناسب (پرهای، تعادل، عضلات، انعطاف پذیری و چشم های مناسب)) و صفات ذهنی (هوش، احتیاط). اگر به نظر من اکثریت کبوتر مثبت باشند، مهمترین عامل ارزیابی چشمان او مطابق با "نظریه چشم" من است. 
قبل از اینکه من به شرح مفصلی از من ادامه "تئوری چشم،" من باید اشاره کنم که تصاویر ارائه شده بر روی چشم کبوتر اجازه می دهد تنها یک تخمین، و ارزیابی کامل می تواند با نور خورشید خوب 10 تا 15 برابر را، با بزرگنمایی حلقه مسخره بینش مستقیم. علاوه بر این، این مهارت را نمی توان با یادگیری نظری "نظریه چشم" بدست آورد - این فقط نشانه ای است. درست مثل اینکه نمی توانید از یک کتاب شنا یا دوچرخه سواری یاد بگیرید. شما نیاز به یک مقدار زیادی از عمل در چشم کبوتر بر جسته با گونه های مختلف که دارای مهارت مناسب ارزیابی دقیق از کبوتر چشم از نظر مناسب بودن آنها برای اصلاح نژاد. چشمان کبوتر خوب به نظر می آید؟ 
من توصیف را از مرکز چشم شروع میکنم. چشم کبوتر خوب باید دانش آموز فعال باشد. من دانش آموزان را با اندازه متوسط ​​که "به طور چشمگيري" را اندازه مي گيرند و هنگام تغيير شدت نور تغيير مي کنند. بیش از حد دانش آموز من یک ویژگی منفی را در نظر می گیرم و من از کابوس از تیم پرورش حذف می کنم. در محدوده خارجی دانش آموز، با استفاده از یک ذره بین با بزرگنمایی بالا، می توانید ببینید، اجازه دهید آن را "علامت چشم" نامیده، متاسفانه نامرئی در تصاویر. این سیاه و سفید با براق یا مات است. در عمل پرورش من، متوجه شدم که در کبوترانی با ویژگی های پرورش شگفت انگیز، گسترده است، ارزشمندترین آنها هستند که در آن حلقه از دانه های کوچک به شکل یک گل سرخ ساخته شده است. سپس "حلقه ارزش" ظاهر می شود. اعتقاد دارد که چشم ارزشمند است زمانی که آن حلقه از یک عرض خاص و رنگ است. آنها آن را در چشم کبوترهایی که عمدتا از راه دور استفاده می کنند دارند. این باید به طور منظم، به وضوح از عنبیه جدا شده و زیبایی رنگدانه. این می تواند زرد رنگ طلای قدیمی، برنج باشد، می تواند سبز باشد - فلزی، بنفش، همچنین می تواند سیاه باشد. یک کبوتر پرورش حیوانی باید آن را داشته باشد. در کبوترهای ضعیف انجام شده، آن نامنظم، ناهموار، با رنگ مبهوت است - مانند کبوتران در پرورش خلاص شدن از شر. درجه بالاتر از شروع در حلقه با ارزش هستند خطوط طولی - خطوط طولانی و خطوط متقاطع - sprinters، آنها تنها می تواند توسط یک تلسکوپ خوب دیده می شود. در رنگ طلای قدیمی، برنج، می تواند سبز باشد - فلزی، بنفش، همچنین می تواند سیاه باشد. یک کبوتر پرورش حیوانی باید آن را داشته باشد. در کبوترهای ضعیف انجام شده، آن نامنظم، ناهموار، با رنگ مبهوت است - کبوترانی که در پرورش آنها از بین می روند. درجه بالاتر از شروع در حلقه با ارزش هستند خطوط طولی - خطوط طولانی و خطوط متقاطع - sprinters، آنها تنها می تواند توسط یک تلسکوپ خوب دیده می شود. در رنگ طلای قدیمی، برنج، می تواند سبز باشد - فلزی، بنفش، همچنین می تواند سیاه باشد. یک کبوتر پرورش حیوانی باید آن را داشته باشد. در کبوترهای ضعیف انجام شده، آن نامنظم، ناهموار، با رنگ مبهوت است - مانند کبوتران در پرورش خلاص شدن از شر. درجه بالاتر از شروع در حلقه با ارزش هستند خطوط طولی - خطوط طولانی و خطوط متقاطع - sprinters، آنها تنها می تواند توسط یک تلسکوپ خوب دیده می شود. 


تبدیل به عنبیه یک کبوتر خوب - هر دو هواپیما و پرورش دهنده - ممکن است یک عنبیه از رنگ های مختلف داشته باشد، اما حداکثر شدت رنگ باید وجود داشته باشد. بهترین کبوترها حاوی عنبیه رنگارنگ رنگی، رنگ تونال به طور منظم و رنگدانه عالی در قالب نقطه یا خط تیره هستند. ساختار عنبیه می تواند درشت یا ریزه باشد، اینها نوعی سوسن هستند - هر دو خوب هستند. در برجسته ترین کبوترهای پرورش، عددی چشم - در محدوده بیرونی - نیز با یک حلقه به پایان رسید. این باید پر شود و کل عنبیه را احاطه کرده است. رنگها متفاوتند گاهی اوقات زرد است - "خال خال"، بسیار ارزشمند سبز، سیاه و یا سبز و سیاه است. کتک های تاریک چشم نیز دارای چشم های برجسته هستند، اما آنها قضاوت سخت تر است. چشم ها در ساختار آنها مخلوط شده، خسته کننده، با رنگ های آبدار - من خودم کاملا خود را رد صلاحیت می کنم. 
در نتیجه، من می خواهم به این نکته اشاره میکند که شرایط برای یک ارزیابی درست از چشم کبوتر سلامت خوب وضع خود است، چشم با افزایش سن تغییر می کند. 
استراتژی پرورش من از قوانین زیر را دنبال کنید: 
- کبوتر تنها قبیله گرایی آوردن و متحد با خود همیشه، 
- من شرکای بر اساس مکمل متقابل فضائل چشم را انتخاب کنید 
جوجه کبوتر با ساختارهای گیج کننده در چشم از بین می برد - 
من یک فرصت عالی برای تأیید درست بودن «نظریه چشم» داشتم که وقتی با کارگردان فیلم «تورنادو» در چندین نمایشنامه برجسته لهستانی بودم استفاده کردم. من رضایت فوق العاده ای را تجربه کردم و تماشای بسیاری از کبوتر های برجسته از گونه های برجسته ترین همکار Marek Rzepka - این زیباترین نژاد است که می تواند توسط طرفداران کبوتر پرشور برآورده شود. 
Stanisław Krzyżak

 


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ