بازگشت
1396/12/27 (( 25 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

چشم کبوتر همانند اثر انگشت است

ارسالی توسط : 🌷داود قربان نژاد🌷


چشم کبوتر مسابقه می تواند چیزهای زیادی را برای ما تعیین کند. چشمها نشان می دهند که پرنده در بهترین حالت و قدرت است.همچنین چشم نشان می دهد چه مشکلاتی در پرنده وجود دارد مشکلاتی چون 
 بهداشتی، روانی یا ذهنی و یا بدنی.پرورش دهندگان حرفه ای و
کارشناسان در پرورش کبوتر مسابقه می توانند چشم کبوتر را بخوانند که به عنوان یک رد شناخته می شود، زیرا برای هر چشم کبوتر ویژه گیهای فردی خاصی وجود دارد مانند یک اثر انگشت که توانایی و قدرت اورا تعیین میکند که کبوتر برای مسابقه و یا برای پرورش باشد.
چشم پرنده تا زمانی که به طور کامل رشد نکرده است یعنی در سال سوم زندگی کبوتر، نباید قضاوت شود، زیرا معمولا چشم های کبوتر کوچک (جوجه)  سیاه و یا خاکستری تیره است. و به تدریج، با بزرگ شدن رنگ ان تغییر می کند این حرکت همان روند همگن سازی رنگ است - این دوره مناسب برای آموزش کبوتر در اطراف خانه و ورزش  خارج خانه به طور دائم است . 
دیدگاه های بسیاری در مورد چگونگی خواندن چشم حتی در میان کارشناسان وجود داشته، بعضی از آنها گفتند:

1⃣چشم شن و ماسه ای با فاصله های طولانی به اندازه کافی توسط حلقه اصلاح در لبه چشم گسترش یافته و توسط هاله های بنفش یا سبز احاطه شده است با حلقه محدود که نشان از یک کبوتر مسافت طولانی دارد.
2⃣حضور حلقه غیر یکپارچه نشان می دهد که این کبوتر اختصاصن برای مسابقه است . 
3⃣حلقه کامل نشان می دهد آمادگی برای جفت زنی و پرورش است و برای مسابقه مناسب نیست . 
4⃣ هرچه زمان باز شدن شکل هلال، نزدیک به نوک پرنده باشد نشان از یک کبوتر سرعتی است.
5⃣هرچه که هاله سیاه در اطراف چشم افزایش می یابد، کبوتر برای مسابقه نتیجه بهتری دارد. 
 
به طور کلی دشوار است چشم خوانی را به طور دقیق و واضح درک کنید، اما با تجربه و حرفه می توانید به راحتی و اعتبار پرنده را قضاوت کرد . ما ص.ک تایید دارییم که براقی و درخشش چشم  پرنده نشان از  سلامت، انگیزه، شور و نشاط و آمادگی برای مسابقه را می دهد. 
رنگ عنبیه هیچ تاثیری بر روی بینایی ندارد، به طوری که رنگ چشم به هیچ وجه رابطه ای یا اهمیتی برای مسیر مسابقه ندارد.زیرا نور از طریق مردمک وارد چشم میشود .
رنگ پرها هیچ ارتباطی با رنگ چشم ندارد بر خلاف کبوتر تزئینی.
چشم های کبوتر با حضور غشاء در چشم این را نمایان می کند که این غشاء برای فراهم کردن تاریکی مناسب به عنوان جذب تابش خورشید در موارد لازم که به تشخیص خود هست، این را توضیح می دهد که چرا هنگام پرواز در برابر خورشید، پرنده نیازی به بستن پلک ها ندارد و از آنجایی که اشعه های خورشیدی هیچ تاثیری بر روی دید ندارد .
کبوتر، شما می توانید ستاره ها را در روز با وضوح بسیار تماشا کنند. 
چشم کبوتر دارای ظرفیت بالا و در تبدیل فوق العاده از چشم تلسکوپی بلند بین  به چشم نزدیک بین میکروسکوپی است. 
چشمان پف کرده یا برجسته علائم ناتوانی نیستند زیرا کبوتر از طریق ص.ک مرکز لنز، نه محیط اطراف چشم میبیند و همچنان زائده های اضافه در اطراف چشم باعث جلوگیری دید در نزدیک نمیشود.  
علم  نشان می دهد که کبوتر دو جهت مختلف را همزمان می بیند. چشم راست از سمت راست و چشم چپ از سمت چپ دیده می شود 
بنابراین، این دو تصویر متفاوت است و مانند انسان نیستند، بنابراین می توانند مدار را بیشتر در زمان تمرکز بر یک هدف مشخص گسترش دهند .
تمرکز آن را با یک چشم و با چشم دیگر دیدن را در یک میدان خاص نگه دارد. 
در نهایت مطمئن شوید قبل از شرکت در مسابقه یا ورزش از قطره های چشمی استفاده کنید که در داروخانه های دامپزشکی در دسترس است و از عملکرد کاملا موثر ان در بهبود دید پرنده استفاده کنید.


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
رضا پنج شنبه 2 فروردین 1397 15:19:36
با سلام مطلب خوبی بود اما بهتر بود که به نام نویسنده اصلی این مطلب درج می شد. موفق باشید
رضا پنج شنبه 2 فروردین 1397 15:19:21
با سلام مطلب خوبی بود اما بهتر بود که به نام نویسنده اصلی این مطلب درج می شد. موفق باشید

آمارگیر وبلاگ