بازگشت
1397/1/4 (( 31 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

 نویسنده: Ad Shaerlaeckens

مترجم: صابر صالح زهی


مسابقات بین المللی سینت وینسینت 


مسابقه سینت وینسیت یک صدای جادویی دارد.این مسابقه برای مسافت بلند است و بسیاری از ژاپنیها منتظر نتیجه این مسابقات هستند تا در جنگ برای خریدن قهرمانها شرکت کنند. این یک مسابقه دو روزه است و از قدیم به این شکل صورت گرفته است.اما الان خیلی از چیزها عوض شدند.امروزه طرفداران مسافت بلند بیشتر به مسابقات مسافت بلند بارسلونا علاقمند شدند.یک علت به خاطر مسافتی است که از دورترین منطقه اروپا مسابقه شروع میشود( با مسافتی بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر) و دیگر اینکه این یک مسابقه بین المللی است.و فرق دیگر در این است که مسابقه سینت وینسینت در فرانسه در شمال کوهها و مسابقه بارسلونا در  اسپانیا جنوب کوهها واقع شده است.این رشته کوه یک مانع بزرگ است که در سر راه پرندگان بعد از رهاسازی پیدا میشود.و این مسابقات را بسیار سخت و دیدنی میکند.

مسابقات بین المللی سینت وینسینت در روز شنبه ۱۵ جولای ۲۰۱۷ در ساعت ۰۷:۳۰ صبح رها سازی انجام شد. تعداد ۱۱،۵۳۶ کبوتر در روز چهارشنبه در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۷ تحویل سبد مسابقه داده شد.در پایان این مسابقه تعداد ۲،۶۷۸ پرنده پا زدند و حدود ۸،۸۵۸ پرنده تلفات داشتند. 


قهرمانهای مسابقه سینت وینسینت به شرح زیر میباشند:


قهرمان مسابقه سینت وینسینت در مقطع پرندگان قدیمی از هلند Kok Marlon بود که پرنده قهرمان مسافت ۱۰۷۵.۲۹ کیلومتر را با سرعت ۱۱۶۸.۷۹ متر در دقیقه پا زد.


قهرمانی از بلژیک نیز در مقطع پرندگان قدیمی به نام Depriz Olivier که پرنده قهرمان مسافت ۸۵۴.۸۶۳ کیلومتر را با سرعت ۱۱۶۸.۵۱ متر در دقیقه طی کرد.


قهرمان دیگر از آلمان در مقطع پرندگان 

قدیمی به نام Martin Hans Albert است که پرنده قهرمان مسافت ۸۷۵.۳۹۷ کیلومتر را با سرعت ۱۰۷۲.۵۱ متر در دقیقه پرواز کرد 


با تشکر از سایت باشگاه کبوتران ایران 





مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ