بازگشت
1397/1/24 (( 26 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

نژاد فیرکمن 💪

ترجمه :صادق کردانی


سلام دوستانم 

امروز ما درباره شجره و سلاله قهرمانی صحبت خواهیم کرد به نام جوس فیرکمن بلژیکی

https://t.me/joinchat/AAAAAER8ABvivIeVOJC75w


⬅ راه اندازی و شروع لوفت قهرمان Verkmen دراسمانها با سرعت زیاد و فراطبیعی در بدست اوردن بالاترین نتایج مسابقه بین المللی و محلی کبوتر انجام شد . همه پرورش دهندگان کبوتر در کشورهای جهان مشتاق به بدست اوردن پرندگان قهرمان فیرکمن هستند  و تمام پرورش دهندگان که از خون کبوتران  Verkmen استفاده میکنند از نتایج قوی و کبوترانی با انطباقی سازگار دارا هستند. مربیانی که تاسیس پایه منبع و سویه اولین پرندگان را بر این خون تاسیس کرده اند و برخی از انها خون قدیمی را به پرندگان جدید منتقل کرده خط پیروزی و برنده شدن انها پایان ندارد ..


⬅ کبوتران Verkmen  با هیچ آب و هوا و مسافتی در ارتباط نیستن زیرا به نظر می رسد آنها در تمام شرایط آب و هوایی و مسافت از 100 کیلومتر تا 700 کیلومتر با نتایج همانند و نزدیک به هم موفق و قدرتمند ظاهر شدن و همچنین تمام پرندگان نتایج برابر و قوی دارن چه در سن پایین و یا سن بالا و هیچ تفاوتی بین مسابقه در شرایط سخت و آسان وجود ندارد وتفاوتی میان نرها و ماده ها نیست در نتایج حاصله به طور اختصار همه برنده و قوی هستند حتی در تمام مراحل  سنی.

جوس فیرکمن می گوید از لحاظ پرنده شناسی کبوترانم مانند مردی است که در تمام مراحل بازی در معرض ضربه دائمی است ولی به سرعت روی پای خود می ایست .

بنابراین فیرکمن می گوید هنگامی که شما از من یک قهرمان خرید میکنید  من به شما تضمین پیروزی با سهولت را هدیه میکنم . 

فیرکمن در سن 17 سالگی شروع ص.ک پرورش کبوتر مسابقه کرد .تاسیس نژاد کبوتر خود را از قهرمان Herbots آغاز کرد و پس از آن کبوتران برادارن جانسن را وارد لفت خود کرد  .

⬅ چهار عدد از کبوتران وندی اندن  که از خط قهرمان هاوک بود و از کبوتر ون د بلاس را خریداری کرد. 

سپس یکی از کبوتران مشهور خانواده جانسن با نام پسر 019 را خریداری و این پرنده یکی از قدرتمندترین پرندگان  است،کوپمن قهرمان می گوید که کبوتران برادران جانسن  همیشه در بالاترین سطح بودن به دلیل اینکه همیشه در مسابقات درگیر شده اند و صحبتهای زیادی در مورد سلسله و قدرت انها است که چطور نتایج  مسابقات را به نفع خود تمام میکنن به طوری که هیچ کس نمی تواند پرندگان جانسن را پیشبینی و تعیین کند.


⬅بعد از اینکه این  گروه از کبوتران  توسط فیرکمن خریداری شد یک ص.ک خانواده قوی را تاسیس کرد و شاهد بهبود نتایج قهرمانی خوبی را در ان سال و سالهای بعد بود و در سال 1988 خوزه فیرکمن پرنده 506-86 را خرید که نوه Panter از کبوتران گیلبرت تئو بود این نر سیاه و برای فیرکمن نتایج خوبی به ارمغان اورد و لوفت فیرکمن را هزار درجه تغیر داد و پایه و ستون مسابقات فیرکمن Panter شد نتایج به طور فزاینده بهبود یافته است به طوری که مردم او را مهمترین مسابقه دهنده به ویژه در فاصله میانی میشناختند..


⬅ در سال 1990 جاسمین به دنیا امد این ماده , دختر 019 معروف است که در مسابقه ایس پیگیون موفق به کسب مقام اول شد مسابقه بسیار دشوار با وجود طوفان و بادهای قوی بود جاسمین به عنوان بهترین ماده در بلژیک برای ان سال انتخاب شده بود ..


⬅ قهرمان Panter با قهرمان جاسمین  جفت شده بود برای تولید فرزندان قوی  و پوشش تمام فواصل که همینطور هم شد فرزندان این جفت در مسابقهات زیاد  در شرایط اب و هوایی از 100 کیلومتر به 800 کیلومتر و در شرایط بد و ص.ک خوب و اسان جوی نتایج و قهرمانیهای زیادی بدست اورده .

⬅ کبوتر فیرکمن در تمام فواصل و تمام شرایط هوای نتایج قوی دریافت می کند و هیچ یک از شرایط او را  تحت تاثیر قرار نمی دهد، زیرا هدف  از زمان خروج از سبد یا لوفت برگشت به لانه است بدون هیچ گونه اما و اگری


⬅ پسران و نوههای Panter و جاسمین بین مربیان در جهان از قوی ترین کبوتران برای دستیابی به نتایج قوی تبدیل شدن ، اما پس از یک دوره باید خونی جدید در تیم به منظور حفظ سطح قوی انها در نظر گرفت خود فیرکمن دو پرنده از کبوتران Wouters لوئیس وکبوتر فردی وندن را خرید انها کبوترانی بودن که به نام چشم گاو نر و اخرین شلیک اضافه شدن ....


⬅ در سال 2002 یک پرنده از کبوتران لوئیس ون هوف اضافه شد.

در حال حاضر پرندگان فیرکمن قدرتمند و خون جدید به انها اضافه شده است . این خلاصه داستان جوس فیرکمن که از نتایج بی شماری که پایانی ندارد بدست امده. برهمین اساس است که تمام ص.ک مربیان کبوتران مسابقه به دنبال ان هستند حتی کسانی که میخواهند بدون خستگی و زحمت  پیروزی بدست بیاورند  ... 💪

----------------------

با تشکر از سایت باشگاه ایران


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ