بازگشت
1397/3/12 (( 22 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test


 کبوتر اروپایی اتیان مرلین ، متخصص مسافت بلند 


    Etienne Meirlaen یکی از موفق ترین مربیان کبوتر در جهان امروز است و شهرت خوبی را با قهرمانی بین المللی در فاصله های متوسط و بلند دارد.


    شهر Deurle در جنوب گنت، بلژیک واقع شده است شهر فوق العاده زیبا . نوآوری طولانی مدت در بلژیک، توسط اتین مایرلن، در حال افزایش است.


   آتین میرلین  در این فصل بازی های سنتی را برنده  خواهد شد. با این حال که حدس زدن مسابقات غیر ممکن است.

 . با این حال، در سال های اخیر، کبوتر آتین مایرن به نظر می رسد که هیچ مشکلی با بازهای سخت در این سالها نداشته است  . Cahors، بنابراین تنها با داشتن کبوتر های مسابقه ای بسیار قوی و با کیفیت بالا برای برنده شدن کار سختی نیست.


    از دهه 80 تا اواسط دهه 90، اتین مایرلین جوایز متعددی را در مسابقات متوسط و مسافت طولانی به دست آورد. متین مایر موج کسب و کار خود را به مدت 20 سال داشت و گاهی باید از سرگرمی کبوتر دوری کرد و همسرش هم به علت مشکلات ریوی نتوانست مراقبت از کبوتران را انجام دهد و  ، در اواسط 1990s طیف کبوتر خانه پاک بود است، کبوتر خداحافظی.کرد 


    در همان زمان، استیون، پسرش ، شروع به کمک به مدیریت کسب و کار کرد. او همچنین یک مزرعه قدیمی برای اصلاح وضعیت به طوری که پسرش  زندگی می کردند. اصطبل ها در مزرعه قدیمی وجود دارد. Yithian می آید هر روز از اسب مراقبت می کند. چهار سال بعد، مزرعه در نهایت تکمیل شد و او منتظر استفان به حرکت و زندگی با کبوتر .


    با این حال، امواج متین مایر در مورد آن فکر می کنم، یک خانه رعیتی بزرگ می تواند به انبار خوب باشد ، پس از بازنشستگی، او می تواند اینجا باشد، کبوتر مسابقه دست آوردن مجدد سرگرمی. افرادی که کبوتر را از زمانی که جوان بودند مطرح می کنند، درک می کنند که "سم" کبوتر مسابقه دشوار است.از آن دل کندن 


    درنتیجه، پس از پیوستن به خانواده، اتین میرلا و همسرش به مزرعه رفتند و پسرش در فروشگاه جای گرفت. در سال 2000، اولین کبوتر  به داخل خانه این مزرعه وارد شد و همه چیز به سرعت به مدار قبل  بازگشت.


    ژوئن 20، در سال 2014، امواج متین مایر مسابقه پائو برنده قهرمان ملی و نفر دوم شد . فاصله پروازی 904.759 کیلومتر قهرمانی، امتیاز مسابقات قهرمانی سرعت 1009 متر / دقیقه، شماره حلقه B10-4284665 است، به نام مارکو،🌺

، سرعت 1005 متر / دقیقه، شماره حلقه B10- 4284644، به نام Cor-AS، به عنوان پادشاه کول . Pau در سال 2014 اروپا اولین مسابقات بین المللی است، در مجموع از 8302 مجموعه  کبوتر، تعداد 1928  آن از  بلژیک،  و آلمان 996 کبوتر ،کبوتران هلند به تعداد  3019، کبوتران فرانسه به تعداد 1962 ، بریتانیا و لوکزامبورگ 13 384 پرنده. 


    کمالگرا، خوب یا بد، بدون دوره میانی


    اتن مایر یک کمال گرا در داخل و خارج از خانه است. ما حدس می زنیم که این نیز پایه و اساس موفقیت او است. اول از همه جوانان، همه ی جوانان توسط او و طرفدار هلندی او، هویل کالد، شناسایی می شوند. اگر جوانان الزامات خود را برآورده نکنند، آنها حذف خواهند شد و اگر پرندگان قدیمی دیگر نمیتوانند در مسابقات طولانی مدت نتایج خوبی کسب کنند، پس آنها نمی توانند از سرنوشت "اخراج" فرار کنند. Etienne نمیتواند به یک پرنده غولپیکر قدیمی بپیوندد.


    روش ها


    آموزش پرندگان جوان Etienne Meirlaen در نظر گرفته شده است تا به آنها اجازه داده شود تا تجربه را تجمع دهند و یاد بگیرند که خانواده  بودن را تشخیص دهند  و یاد بگیرند . اگرچه عتیون ترجیح می دهد بیوه باشد، او هنوز از روش تخم استفاده می کند تا مادها را بهتر انتخاب کند. تنها بهترین زن واجد شرایط بودن یکی از 15 کبوتر پرورش است. فرضیه مادها شرکت کننده در مسابقات راه دور این است که جوانان تنها چند روز پیش هستند. مربیان میپرسند چگونه اتین مایر مسابقه را  انجام میدهد ؟ متین مل لنگ به ما توضیح داد و گفت: .. "در واقع بسیار ساده، مادها  در 7-8 روز پس از جفت شدن 

در بهار یک ماده می توانند تخم کند  دقیق از زمان، برای ایجاد ماده  مطمئن در مسابقه استقامت مجموعه جوجه قبل از قفس به دنیا بیاید . پس از روش قفس ماده و تخم برای برگزاری پایان یک چند پر اقامت کبوتر با تخفیف زوج.  ماده  در انبار انتطار نرش را میکشد ، پس از حدود پنج روز به برگزاری مسابقه ماده تخم میکند . زمانی که بیش از وقتی نژاد از راه دور نزدیک میشود ، تخفیف جوجه

 کبوترها که متولد شده اند، جوانان به تمرین میروند  و  زن در اطراف منتقل میشود ، اقامت در جوجه روز کبوتر و جوجه زن کمپین چندین بار رد و بدل میشود ، به طوری که زن می تواند در مبارزات انتخاباتی غذا  هنگامی که جوجه های تازه متولد شده تنها 1-2 روزه هستند، به  تمرین می روند. مثل اولین مسابقه مسافتی طولانی، جوانان فقط چند روزه هستند.


    عملکرد فردی


    2009 KBDB National Ace Pigeon Super Long Distance در سال ۲۰۰۹ کبوتر آس شرکت بلژیکی در مسافت بلند کل اروپا 


    2008 KBDB National Ace Pigeon Super Long Distance در سال ۲۰۰۸ سوپر آس مسافت بلند از شرکت بلژیک در کل اروپا 


    2008 KBDB National Ace Pigeon Long Distance 3rd  در سه بازی مسافت بلند 


    2009 KBDB National Ace Pigeon Super Long Distance


    برنده 2012 Cahors ملی قدیمی ترین کبوتر 8401


    عنوان 2009


    KBDB National Long Distance Ace Pigeon 2009


    قهرمانی ملی مسابقات قهرمانی آسیا (2 بازی)


    قهرمانی باشگاه ملی کبوتر ملی IFC4000


    KBDB Super Ace Pigeon Long Distance Flanders


    لیگ قهرمانان Werderham در قهرمانی سوپر لیگ قهرمانان اروپا


    یک سالها  کبوتر جوان  FVOV در پرندگان قدیمی


    مسابقات ماراتن ژان بریدل


    جایزه ونسل فوق العاده بلندپرواز کارشناسی ارشد 1


    قهرمانی جام اروپا (مسابقات قهرمانی بلژیک)


    لیگ قهرمانان بزرگ لیگ قهرمانی کبوتر یک ساله


    IFC 4000 Pigeon Club International قهرمان Ace Pigeon، 10 کبوتر


    Yi Kelu سوپر طولانی باشگاه ماراتن یک ساله کبوتر قهرمان


    جام حذفی جام Grand Slam Tournament


    مسابقات دهکده جهانی گرند اسلم


    باشگاه ماراتن باشگاه بلند قد 1 ساله


    IFC 4000 باشگاه بین المللی آک پنجه دونده (3 بازی)


    IFC 4000 باشگاه ملی آسه کبوتر دونده (4 بازی)


    IFC 4000 Club National Ace Pigeon دومین دوجنسگر، دوم و دوم کبوتر نامزد شده است


    Yi Ke Lu سوپر طولانی دور باشگاه Long Distance Ace Tournament Pigeon


    یی کلو _

سوپر فاصله طولانی باشگاه ماراتن اول






مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ