بازگشت
1397/3/15 (( 55 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

برادران جانسن و روباه حیرت انگیز

ترجمه: صادق کردانی 


(Wondervoske 45)


برادران جانسن پس از متمایز شدن  پرنده رابی د رپ، که در سال 1935 متولد شد، پرندگانی متمایزی دیگر را تولید کردند اما نه به معروفیت رابی پس از ده سال، به ویژه در سال 1945 در لافت برادارن جانسن جوجه ای به دنیا امد که شماره 411053 را به خود یدک کشید. برادران جانسن اصلا به ذهن خود خطور نمیکردند که این پرنده مورد بحث که رنگی خاص و دارای جسه کوچک صفحه جدیدی را در زندگی انها شروع خواهد کرد که تسلط برادران جانسن در مسابقات کبوتر را تکمیل خواهد کرد بلکه وضعیت و شهرت آنها را به خارج از کشور انتقال می دهد.


عجیب و غریب این بود این جوجه جدید از یکی از دو تخمی که مادرشان  برای اولین بار در حال تخم گذاری بود بیرون امد و این تنها نکته جالب نیست جالب اینجاست که تخم دیگر بارور نبود و تشکیل نشده بود انگاری خدا دوست داشت این کبوتر تنها به وجود و بیرون بیاید!


 Wonder Vosky 

 در مسابقات


 برادران جانسن برای این جوجه کوچک اندام , نام (وندر فوسکی Wonder Voski )به معنی روباه شگفت انگیز انتخاب کردن جوجه رشد کرد و تبدیل شد به یک ماده و شروع کرد به گرفتن نتایج خوب در مسابقات و تبدیل به یک کبوتر دارای شهرت عجیب و فوق العاده در روستای Arndonk و همسایگی ان , به دلیل برتری فوق العاده آن در سطح مسابقات استانی و دارا بودن تعداد زیاد قهرمانی در مقامهای اول و کسب جایزه زیاد با اختلاف فاحش از دیگر کبوتران در بسیاری از مسابقات شد .


زمانی که برادران جانسن در مورد فوسکی صحبت می کنند، آنها در مورد تمایز آن صحبت نمی کنند، بلکه درص.ک مورد بسیاری از مسابقات که فقط در رده اول بوده که خودشان با  قهرمانان دیگر خود نتوانستند بدست بیاورند صحبت به میان می اورند.وقتی که از طرفداران و رقیبان معاصر زمان مسابقه برادران جانسن سوال میکنید انها فقط در مورد فوسکی صحبت می کنند تا آنجا که می گویند هر یکشنبه او مقام اول را تصاحب میکرد!وچقدر سخت بود بر او غلبه و برنده شویم اگر او در مسابقه ای شرکت میکرد .

وقتی از برادران جانسن در مورد بهترین پرندگان سوال می کنند انها جوابشان فقط این بود کبوتران دی رابی و  Wondrvowsky و انهم به دلیل اینکه بیشترین و چشمگیرترین از لحاظ نتایج و جوایز و حتی تولید را دارند !!


چند نفر از مربیان توانستند در مسابقه بر انها پیروز شوند و مقام اول را بدست اورند .از این مربیان قهرمانی به نام آلبرت ون د فلیس بود . او با افتخار گفت او یکی از معدود کسانی بود که موفق به کسب پیروزی در این مسابقه شد،که آلوندر فوسکی در آن شرکت کرد . او اولین جایزه را در مسابقه به دست آورد که Vosky در رتبه دوم قرار گرفت . اما از انجا که خود این رتبه را به Valbert van de Flies داد چون یک پرنده را از سلاله فوسکی به دست آورد بود و به عبارتی   دیگر بازگو میکرد من به خاطر کسانی که نسلم را دارا هستن از این مقام صرف نظر میکنم .


Wondervuske

 تولید کبوتران 


حتی در جفت شدن برای او یک اتفاق عجیب و غریب به وجود امده . برادران Jansen بر روی کبوتر نر با نام  Lichte Witoger 46 فوسکی را ترکیب کردن.این نر  پس از اینکه از طرف یک مربی که  حاضر به خرید ان نبود به دلیل حضور برخی از نقاط سفید در انتهای گلویش بود آنچه که برادران جانسن باید انجام میدادن ترکیب ان بر روی Wonder Vosky  بود و اولین تولید ان پرنده قرمز به نام Vos Van 49 قهرمانی با نتایج متمایز , این پسر شجره و نژاد خانواده فوسکی بسیار عجیب بود را رقم زد که افسانه ای از معروفیت جانسن ان زمان تا حال برای ما شده است.


از کبوتر Vos Van 49  قهرمانی بیرون آمد با نام Bange 51  بسیار متمایز و از آن شاخه شاخه قهرمانان جانسن مشهور بیرون آمد:خروجی این کبوتر 


 قهرمان Stier 55 که در دوره ای پدربزرگ مشهور ترین قهرمان  

 Oude Merckex

بود که 21 قهرمانی در مقام اول را دارد و باز به نوبه خود بزگترین قهرمانان را تولید کرد. 

 


1 - قهرمان Jonge merckex

15 بار به مقام اول رسید، که قهرمان Oude Rakket را تولید کرد که 12 بار مقام اول را به دست آورد.


2 - قهرمان 019 .. صاحب 18 مرکز اول.


3 - قهرمان Velo

که از ان قهرمانی با نام بنگ 59 بیرون آمد او نیز قهرمانانی تولید کرد:

1. قهرمانی Oude Witoger او ده بار مقام اول را دارا است.


· Oude Geeloger وقهرمان 

 که 16 بار در رده اول قرار گرفت (او نوه Bange 51 است ).


از این تخمه تنها !!!# جوجه ای جوان قرمز رنگ در سال 1945 ظاهر شد، که شاخه ای از نامهای بزرگ و قهرمانان تاریخ خانواده Gansen را نوشت که صحبت تمام مربیان دنیا و جهان در دنیای مسابقات و کبوتران مسافتی و مسابقه شد .

ای کاش مربیان ماهم از این گونه قهرمانان و داستانها داشته باشند و برای اماتورها تعریف کنند .


از روباه شگفت انگیز کبوتران قهرمانی چون 091 وقهرمانانی که شاخهای  سلاله جانسن رو به وجود اورد

ایا واقعا یک کبوتر میتونه این همه افسانه به وجود اورد بله اگر خدا بخواهد .


مقالات مرتبط

برادران جانسن و روباه حیرت انگیزترجمه: صادق کردانی (Wondervoske 45)برادران جانسن پس از متمایز شدن  پرنده رابی د رپ، که در سال 1935 متولد شد، پرندگانی متمایزی دیگر را تولید کردند اما نه به م...
نظرات درباره این مطلب
امیر چهارشنبه 6 دی 1402 17:42:6
اصلا کبوتر نژاد جانسن نژادی بیش نیس تو کشور ماھس ولی اصلانژادش نژادی نیس
سعیدریگی سه شنبه 3 مرداد 1402 16:53:10
ماشالله به جانسون وبردارانش که همچین کبوتری حیرت انگیزبنام روباه شگفت انگیزپرورش دادند که ازان مولد های بنام ۰۱۹ودیگر نسل های قهرمان را به وجود اوردندکه درجهان باکمک خدا توانستند درتاریخ یاد شوند
سعیدریگی سه شنبه 3 مرداد 1402 16:45:33
ماشالله به مسافت بازان خارج کاش تو کشورماهم همچین کبوتران قهرمان ونام داری می بودند
جانسن عشق است بهترین نتایج گرفتم یکشنبه 28 فروردین 1401 22:9:4
جانسن بهترین
ابوالفضل جمعه 19 آذر 1400 10:1:8
باسلام و تشکر از تمامی مربیان کارکشته کبوتر مخصوصن از برادران جانسون که کبوتران فقلعاده ای را پرورش داده‌اند که در تاریخ جهان است که این کبوتران جنگجو قهرمانان جنگی آسمان هستند که برادران جانسون آنها را پرورش داده‌اند این کبوتران قهرمان جنگجویان آسمان از هر طوفانی درهواهای کشنده ای گزرمیکنند کبوتران جانسون قهرمانان شکست ناپذیر هستند که امیدوارم که از این کبوتران و دیگر کبوترانی مثل دی اچ 13 و دولچه ویتا و روباه حیرت انگیز و این کبوتران قدیمی فغلاده جنگجو امیدوارم از این کبوتران ولی آرماندو یکی از بهترین کبوتران این دور است که فقط این کبوتر خوب است اما کبوتران جدید دیگری بدرد نمیخورند

آمارگیر وبلاگ