بازگشت
1397/5/7 (( 26 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

piet & Dr. Henk De Weerd Lofts،

Breda معروف جهان تحت نام "Interalomas Lofts" (قسمت 1)



تمام مربی های جهان از دورترین نقطه جهان اسم او را شنیدند و  ... لقب  فراسویش بنام اوباما برایش استفاده می شود ... از جمله ... نامهای مانند "آقای جهان"، "خالق"، "کارگزار قدرت"، "استاد کبوتر" ...
ما امروز میخواهیم مقامهای اواخر عمرش را بررسی کنیم: 
Piet de Weerd.

پیت د ورد تقریبا تمام زندگی خود را به ورزش کبوتر اختصاص داده است ... و در سراسر جهان مسابقه داده است ، کبوترانش  بیش از تمام اقیانوس ها، حتی در روزهایی که هوا به سختی بوده.

 ما با تمام بزرگان و اصحاب " ' ورزش کبوتر مصاحبه کرده و میشناسیم ولی  ! این مربی احساس و دانش کبوتر مسابقه ای ... را نمیتوانیم  در هر نقطه از جهان مطابقت دهیم‌! 


در ورزش کبوتر بین المللی پیت د ورد، "خالق" ... ساختار  کبوترانش برای کوها که معروف به  "کوهستان طولانی." مدرن  در نظر گرفته می شود ... زیرا او "انیشتین" نسل قدیم "جان استار" است ... که اکنون رشد کرده است " نژاد قدیمی Steenbergs" ... که در لفت های متعددی از  مربی های جهان ورزش کبوتر بین المللی بر اساس "عملکرد بالا در حال حاضر" وجود دارد

 در "بین المللی مانند یک ساعت از راه دور" نهفته است! در سال 1913 در Oude Tonge ... یک محل در غرب منطقه.


پیت یک معلم بود ... و تسلطش بر زبان و ادبیات، همراه با عشقش به ورزش کبوتر ...

او یک نویسنده بسیار موفق و روزنامه نگار ورزشی کبوتر بود.

 گزارش های  آموزشی فراوانی توسط دست او ساخته شد.

... تجربه و دانش خود را در قالب کتاب به همراه داشت.

!Piet de Weerd هنر منحصر به فرد بازی کبوتر  را به زبان و احساس خوانندگان مانند هیچ کسی دیگر نمیتوانست بنویسد به عنوان یک نویسنده او ورزش کبوتر را به سطح بالاتری برده است!

اما آنچه که او را به طور خاص "ویژه" می کند، ... "خدمات عالی او" در ایجاد کبوتر "مدرن" برای "راه دور" است.

همانطور که به عنوان نویسنده  معجزهای ( مقامهای)  ورزش کبوتر را می نوشت برای بازدید کردن ، دعوت میشد، تقریبا تمام لفت های دسته یک در سراسر جهان را دیده بود ...

و از هر کس که او بازدید میکرد، از آنها  دانش خود را برای کشف کبوتر های واقعی استفاده میکرد  ... از کبوتر واقعا عالی عالی "تحت تاثیر قرار میگرفت . بهترین نمونه از این در دوره 1958 - 1962 بود که پیت، همراه با یوزف Vandenbroucke در Wielsbeke، سومین نسل بود. قهرمان بلژیک، 6th Nat. و دومین قهرمان آنتنت بلژ و همچنین 6 و 7 نات. قهرمان . از طریق دیدارهایش با لفت های بلند پرواز

، او یک تصویر کامل برای خودش ... از اینکه چگونه یک کبوتر عالی واقعی، یک کبوتر مولد واقعی "باید شبیه باشد ... چه ویژگی هایی" کبوتر بلند "داشته باشد. 

او "سازنده" ... از چندین لفت مشهور شناخته شده است ... اما شهرت بزرگش را با بنیانگذاشتن معروف "نسلی از جان" ارنست معروف جهان ... که بعدا به پایه ی ایجاد "قدیمی" نژاد Steenbergs '. کبوترهای Jan Aarden که برای سال ها "بزرگترین موفقیت ها" را در مسابقات راه دور ملی و بین المللی تضمین کرد! بدون پیت د ورد ... این "نژاد گاو" هرگز وجود نداشت. 

پیت نه تنها "دوست نزدیک" جان آردن در Steenbergen بود ... او همچنین ارائه کننده کبوترهای پایه برای ساختمان انبار توسط Jan Aarden بود ... و مردی که مهمترین کوپلینگ ها را هنگام جمع آوری تیم های پرورش داد. خدمت او در ایجاد این نژاد پرستار Aarden ... چیزی بود که بسیار لذت بخش بود، هیچ کس نمی توانست آن را انکار کند! چه چیز بیشتر از اینکه تمام دانش و احساس این سالهای  خود را برای کبوتر ساخته شده بودند  چنین تصویر بر روی بسیاری از به اصطلاح "toppers" در ورزش ما ... که آنها همه با  مشاوره وی بودند ... به عنوان نتیجه که اکثریت حتی "قوی تر" از آنها در حال حاضر هستند ... از طریق کوپلینگ که Piet de Weerd برای آنها انجام داد است

او نه تنها "خانه" جان آاردن را ساخت ... همچنین یوز ون دون بروککه در Wielsbeke، توسط Raymund هرمس در Hamm / Sieg در آلمان و همچنین چند لفت دیگر کار خویش را انجام داد. 


ما هنوز یک داستان عجیب و غریب از سالهای شروع ما را به یاد می آوریم، وقتی اولین گام های ما را در روزنامه نگاری ورزشی کبوتر گذراندیم ... ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم تا مکالمه ای میان چند تن از دور افتادهای فستیوال از جمله جانسون ون دون بروک ... و به این ترتیب نام پتی د ورد ذکر شده بود و اولین توصیه او به جوزپیت بود، جوزا را به بازدید از یک حراج عمومی و خرید یک مرغ خاص توصیه کرد. قبل از آغاز حراج Jos به دنبال بررسی مأموریت آینده خود بود ... و او شگفت زده شد. این یک "چیزی زشت" بود، مرغی بود که هیچکس نمی خواست ... اما همانطور که فقط برای 1،000 فرانک بلژیکی قدیم فروخته شد، Jos  را به خانه برد.چیزی که او در آن زمان نمیتواند داشته باشد ...  که این «چیزهای زشت» به هزاران سهام تبدیل خواهد شد. شما ممکن است بپرسید که معیار «پیت د ورد» پروفسور کبوتر برای انجام ورزش و پرورش کبوتر چه ارزشی قائل است؟

خوب، او به طور كامل با كيفيت عضلات با نوك انگشتان دست چپ  قضاوت میكند . پیت د ورد در واقع متخصصی است که کبوتر را در مورد امکانات عضلات قضاوت کند ... و  همچنین "پرخاشگری" کبوتر را قضاوت می کند... با کشیدن بر روی شکمش.

 یک کبوتر که  از خود دفاع نمیکرد، در چشم پیت د ورد بود که نه بار از ده بار به طور کامل بی فایده بود ...

با توجه به این که او با "غریزه زنده ماندن" کار داشت! وقتی عضلات را احساس میکرد دنبال چه چیزی بود ؟

در ابتدا و به طور کلی "کیفیت" عضلات (کیفیت عضلات و توانایی عضله برای قرارداد) ... و توانایی ذخیره ذخایر (ضروری برای استقامت)، کبوترها می توانند حداکثر انرژی را از حداقل غذا! او همچنین "پرفیوژن" عضله و قدرت عضلانی (توده عضلانی) را جستجو کند .

ماهیچه ها بخشی از بدن کبوتر هستند که باید "موتور"، نیروی محرکه بدن را در یک مسابقه فراهم کنند ... اما برای پرورش، چیزهای دیگری نقش مهمی ایفا می کنند.

پیت د ورد همچنین به رنگ پاشیدن چشم نگاه کرد و کبوتر را با یک "دانش آموز کوچکی ( مردمک و حلقه تقابل )" جستجو کرد ... و "پرخوری چربی"! اما "مدل های خوب" ... برای او نبود، کاملا برعکس (برای نشان دادن این، داستان حکایت از یوز Van den Broucke را ببینید). ما سعی خواهیم کرد در چند جمله به شما توضیح دهیم که پیت د ورد بنیانگذار "نژاد پرستی" برتر است. این مجموعه ای از چند داستان عجیب و غریب و خطوط اصلی کتابش درباره اسب های نژاد آسمان چیست . ، همانطور که اواخر پیت د ورد به خوبی به ما کبوتر را توصیف کرد.

مفهوم "کبوتر بالا" با توجه به پیت د ورد!
بزرگترین مشکل در "ورزش کبوتر مدرن" این است که تقریبا 80 درصد کبوترها کاملا بی فایده هستند ... و دیگر 20 درصد باید با دقت رفتار شود،

اگر کسی می خواهد "نتایج" کتاب را برای مدت طولانی بخواند . چگونه اینکار انجام دهد  ؟ تجربه پیت برایش  آموخت که بهترین کبوتر ها را می توان در میان کبوترها یافت که خود را در نژادها با سرعت کم تشخیص می دهند. پیت د ورد پس از آن "برندهای ملی" در مسابقات ایجاب می کند که کبوتر ها به عنوان "خانه" راه می رفت، به طوری که خودش خودش را توصیف کرد ... از این رو، بیان او: بهترین کبوتر ها در جهان "واکر" هستند! تجربه به او آموخت که این بهترین کبوتر پرورش را مخفی می کند. شما همیشه می توانید "سرعت" را به این کبوتر، با عبور از آنها با کبوتر "sprint" و یا بسیار سریع تر "کبوتر متوسط ​​فاصله". از آنجا که همه می توانند سرعت را معرفی کنند ... مشکل بزرگ این است که پرورش بیشتر از آنچه کبوتر به سرش می رسد. هر کسی که فکر می کند می تواند این را در چشم ببیند کاملا اشتباه است. هرکسی که بر اساس چشمها چندین سال انتخاب می کند، بدون آزمایش کبوتر در مسابقات ... پس از چند سال کبوترها با "نقاشی های زیبا" برای چشم، اما این "ون گوگ"، "پیکاسو" یا "دا" کوتوله های Vinci به سختی می توانند  پرواز کنند! با این حال پیتر اهمیت ویژه ای به چشم کبوتر می دهد ... به ویژه همبستگی و رنگدانه، به عبارت دیگر ابرهای ضخیم در چشم ها، مقدار زیادی رنگ در عناب ... و یک دانش آموز کوچک باشد. هر کسی که کبوتر را با "دانش آموزان بزرگ" پیوند می دهد، مسیر اشتباه است ...


کبوتر ها باید دارای یک "سرزندگی" بی پایان باشند ... این بدان معنی است که یک مقاومت طبیعی  برای بیماری، به طوری که راحت زنده بمانند .

، شما باید از شر کبوتران "کم اهمیت" خلاص شوید ... و این می تواند بیش از 70٪ باشد. بدون "هیچ رحم" ... در غیر این صورت ناگزیر منجر به فروپاشی خواهید شد!

 پیت د ورد

 "! یکی دیگر از ویژگی های مهم کبوتر های بالا، کبوتران نرم و ابریشمی آنهاست ... کبوتر را ترجیح میدهد ضخیم و چرب باشد.

   

و در اینجا می آید ... اکثریت کبوتر های طولانی مسافتی که دارای ویژگی های فوق ذکر شده بودند، توسط پیتی د ورد در کبوتران با سینه کوتاه و دم بلند یافت شددر مورد‌این مدل کبوتر چرا ... او هیچ توضیحی برای آن ندارد.

ماندن در "بالا" به معنی "قادر بودن به نژاد" است!
مشکل بزرگ در ورزش کبوتر مدرن ما، در این واقعیت است که اکثر عاشقان نمی توانند نژاد داشته باشند ! بعضی از علاقه مندان به زودی یا بعد موفق به ساخت یک پیوند موفقیت آمیز صرفا به صورت شانسی خواهند داشت .آنها برای این 5 یا 6 سال تکیه می کنند، و به همین ترتیب به صورت سریع ناپدید می شوند. دلیل "برای این ... همچنین" بزرگترین مشکل آنها "است! آنها نمی توانند زوج های پرورش دهند هر كس كه چند سال به طول انجامد، به زودي تصور ميكند كه او آن را ميشناسد ... ورزش كبوتر هيچ رازي براي او ندارد ... او ميتواند همه چيز را انجام دهد. خود "نفس" ... شکوه "عملکرد خود" و "مهارت های خود" ... به نظر می رسد بدترین اپیدمی "که در آن ورزش کبوتر ما مربوط می شود. با این حال تقریبا 10/10 از این فاحشه ها نمی توانند با هم یک زوج پرورش خوب را بسازند ... آنها به سختی می توانند یک "اسب مسابقه ای" را از یک "خر" بگویند ... پیت د ورد می گوید. و هر کسی که نمی تواند "زوج" شود ... هیچ چیز واقعی "toppers" را نمی سازد ... "سقوط" خواهد شد به همان سرعتی را دنبال کنید.

همچنين ترسيده است كه بعضي از كساني كه فكر مي كنند "كبوترهاي خوب" را خريداري مي كنند ... اما هيچ چيزي را از دست نمي دهند. اکثریت پس از آن بسیار نا امید و حذف "کبوتر خوب" (گاهی اوقات نه تنها پس از 2 یا 3 سال) از حیاط خود را ... در بدترین حالت میبنند آنها حتی متوقف تمرین ورزش کبوتر میشوند . به سادگی به این دلیل که آنها قادر به اتصال "حق" نیستند. پیت د ورد می گوید که او ده ها زوج را که دیگران هرگز با هم قرار ندادند ، متصل کرده  ... و این جواب کسانی که میپرسیدند که کبوترای پیت؟  که یک کرت کوتاه و یک دم طولانی دارند!‌ دلیل این شناخت است. 

همانطور که قبلا ذکر شد ... اکثریت طرفداران بلند پرواز (تقریبا 70٪) که پیتر د ورد دیده است  (و بسیاری از آنها وجود دارد) دارای چنین مورفولوژی بودند. سبد انتخاب شده در این جهت ... بزرگترین اشتباه مرتکب شده توسط گیرندگان تلاش آنها برای جبران سازش این کبوتر ها با کبوتران است که دارای بدن کاملا متفاوت (به عنوان مثال با یک سینه بلند و دم کوتاه) ... کاملا اشتباه است، آن را تنها منجر به فروپاشی (به عنوان خوانده شده: پرورش زباله). زیرا طبق گفته پیت د ورد، ورزش کبوتر تنها 3 اسرار دارد: کبوترهای خوب، کبوترهای خوب و یک بار دیگر ... کبوترهای خوب!بقیه کار برای دوستداران است ... که در وهله اول باید تلاش کند کبوتر خود را سالم نگه دارد و آنها را در جای مناسب در زمان مناسب جفت دهد.

دکتر هنک د ورد
در همین حال پسرش Henk de Weerd ظاهر شد. عشق از "کبوتر مسابقه ای" از طریق پدر پیت به او داده شد. به عنوان یک دانش آموز عالی ... ، به عنوان پسر ... او دامپزشکی و متخصص است.

پس از آن نام و شهرت خود را به عنوان "متخصص" در درمان کبوتر مسابقه بدست آورد ... جایی که وی یک جراحی دامپزشکی را راه اندازی کرد ... که به زودی "زیارت" برای خوانندگان شد از همه جای دنیا'. او در حال حاضر یکی از بزرگترین  دامپزشکان پرطرفدار در جهان است. از طریق تجربه عملی خود،

با یک پدر به نام پیتر د ورد ... این تنها منطقی است که دکتر هانک با "کبوترهای بلند" و اسرار آنها درگیر شد.

 در وقت آزاد خود بیشتر مکالمات بین پدر پیت و پسر دکتر هانک در مورد کبوتر و  به طور کلی ...

پس از آن هر دو آنها ایده شروع ایستگاه پرورش خود را توسعه دادند ... جایی که آنها می توانند "اتصال" خود را به محتوا قلب خود ... عمل کنند و مسئولیت همه ی خود را برای پرورش به "بالاترین کیفیت". مرکز پرورش خود را "Interpalomas Lofts" نامیدند  ...

بزرگترین هدف آنها هم همینطور بزرگترین مشکل آنها بود ... که کبوترهای "کلاس استثنایی" ... را داشته باشند .  کبوترانی که در سخت ترین مسابقات موفق بوده اند ( در اب هوای بد و کوهستانی ) و به همین دلیل است که تا الان موفق هستند  ...


 ... اجازه دهید ما خود را به "toppers برتر" محدود کنیم ... به عبارت دیگر "super breeders" که نام و شهرت "Interalomas Lofts" را در سرتاسر جهان برگزار کرده اند ... و هنوز هم نقش اصلی در پرورش لفت هستند ا!

De 'OUDE KRUK' NL'80- 8016163

پدر سهامدار بی قید و شرط پدر و مادر در کلبه در سراسر جهان به عنوان "بزرگترین کبوتر پرورش از تمام زمان"! 
در حراج کامل Gerrit van der Kruk از Steenbergen .. کبوتران  ایده آل خود را شروع کردند و تا توانستند "Interalomas" مرکز پرورش، پر از کبوتر راه طولانی کنند.

پس از این بارسلونا، آنها نه تنها برادران دو لانه را خریداری کردند، بلکه پدر (Oude Kruk)، مادر (آتوسا) و همچنین "Gouden Kruk"، "Zwarte Kruk"، "Roderick" و "ایالات متحده Kruk". واقعیت این است که این دو راکتسریع ترین سری از 2 کبوتر با 36 و 43 بین المللی در برابر 21.545 کبوتر بود "اضافی"! علاوه بر جوایز ذکر شده، این دو پسران همچنین از 51st و 106th Nath نیز رنج می بردند. بارسلونا و 186th، 253rd و 301st National Perpignan

همراه با بهترین مرغ ها در حیاط، 'Oude Kruk' جنگ صلیبی خود را آغاز کرد. بسیاری از فرزندان عالی این خروس در سراسر جهان تحویل داده شد،  پیروزی "Oude Kruk" ممکن بود آغاز شود. چند لبه بالایی مستعمرات خود را با فرزندان این سرپرست از "Strainbergs strain" گسترش دادند، به طوری که

بانک شرکت Gebr. Brugemann از Assendelft با "Myra" خود: این مرغ برنده هشتم Nat. بارسلونا و یکی از پرورش دهندگان بالایی از حیاط خود بود.

-Lei Kurvers از Hulsberg مرد معجزه ای از جنوب که موفق به کسب مجموعه ای از سری در مسابقات ملی و بین المللی شد.

C.de Jong از Heen ... برنده جام اروپا در غرب از 1998 ... این به طور مشترک با فرزند "Oude Kruk".

B.Marsnowski از Krefeld در 3، 4، 11 ملی با ناممستعار "Oude Kruk"

 - شانه به Cornelissen از بردا جوایز مختلف بالا با فرزندان برنده از او AO 4، 8، 14، 18 ملی و غیره 

جی و ی. کورنلیسن از برده با "Astrid"، نوه "Oude Kruk" و همچنین هشتم و هفدهمین ملی از بارسلونا و پرپیگنن، برنده شد .

Cor de Heijde از Made برنده "Barcelonaduivin"15th Nat، 7th Nat، 21st Nat. و اولین پروپینیان ملی سال 1997 ... او همچنین نوه "Oude Kruk" است!

فهرست کامل جوایز برنده شده توسط کودکان و نوه ها هر سال رشد می کند ... با

 1 نات. پرپیگن، دومین نات. Pau، 3rd Nat. پرپیگن، 4th Nat. پرپیگن، پنجمین نات. سن سباستین، پنجمین بار بارسلونا، 6thNat.Perpignan، 6th Nat.Barcelona، 7th Nat.Perpignan، 7th Nat.Perpignan، 7th Nat.Perpignan، 8th Nat.Barcelona، 8th Nat.Barcelona، 8th Nat.Barcelona، 9th Nat. Perpignan، 11th Nat.Marseille، 13th Nat.Pau، 14th Nat.Perpignan و غیره

این "Oude Kruk" یک کبوتر پرورش استثنایی بود.فرزندان او هنوز در حال مبارزه هستند تا در بالای کوه ورزش بین المللی باشند!

-SAMURAI 'NL90-0021346

برنده 1 ° NATIONAAL BARCELONA 1994 در برابر 7.767 کبوتر و همچنین INTERNATIONAAL دوم در مقابل 26.807 کبوتر. علاوه بر این او نیز برنده شد: \

49. N.Barcelona 1993 در برابر 10.574 کبوتر
79 Internat.Barcelona 1993 در برابر 33.146 کبوتر
119. Nat.Barcelona 1992 در برابر 7.243 کبوتر
251st nat St.Vincent 1992 علیه 26.296 کبوتر

با این او یکی از بهترین روروک مخصوص بچه های بارسلونا از دهه 90 است. این همه در  برام والتپ در Steenbergen برنده شد. پدر و مادر "سامورایی" هر دو از کریس Musters از Steenbergen آمد. پدرش پسر "St.Vincenter" است ... یکی از بهترین کبوترهای طولانی که تا کنون در هلند پرواز کرده است. در Zuidwesthoek قوی، این دیک در جوایز مسابقه بزرگ مسابقه، به ترتیب به 3، 7، 9، 13، 24، 32، و 39 در برابر متوسط ​​3،000 کبوتر برنده جایزه 14 جوایز شد.مادربزرگ، "ون د Wegenduivin" نوه "بارسلونا" است که همچنین به دست آورد اول Nat. بارسلونا، پنجم نات.بارسلونا، دوم نات. St.Vincent و 10th Nat.
 مادر "22" است ... پدربزرگش 12 جایزه در مسافت های طولانی به دست آورد، به عنوان 11th NAT. داکس، 65 ساله. Bergerac و 72nd Nat. سنت وینسنت "22"، درست مثل پدر "سامورایی"، دختر "سنت وینچنتر" است.آنها برای این "سامورایی" از تمام نقاط جهان زاویه دیدند.در نهایت Piet و دکتر Henk de Weerd که در نهایت توانستند در این خروس فوق العاده برای "Lopes of Interpalomas Loliths" خود را با هم بپاشند. در واحدهای پرورش دهندگان در آلمان (توسط دوست خوب و قهرمان مسابقه یوجین اسنرر) یک چیز مشخص شده است. "سامورایی"، درست مثل پدربزرگ های برجسته اش، تولید می کند، در حالی که با مرغ های مختلف همراه است.در طول فصل بسیار سخت سال 1999، علیرغم زیان های بزرگی، به سختی جوانان سامورایی از بین رفتند. در اینجا نیز روشن شد که «مرتب کردن برداشت Steenbergse» هرگز ناامید کننده نیست. در طی چند سال گذشته، فرزندان این خروس سرمایه به ویژه در مسابقات ملی و بین المللی بسیار خوب عمل کرده اند. حتی در شرق دور، کبوتران به دلیل استقامت عظیم خود تقاضا دارند. یکی از بهترین پسرانش شناخته شده است ... که هنوز علامت خود را در لانه های پرورش در بردا، اما همچنین در مسابقات بین المللی ... بدون شک است.

'Sahib' DV05031-95-2

او پدر و پدربزرگ است

1 ° منطقه بوردو 2001
1 ° منطقه Bergerac 2004
1 درجه ملی بارسلونا 2005
2 ° ملی بارسلونا 2009
4 ° ملی بارسلونا 2009
6 ° National Bordeaux 2009 بخش 1
16 ° ملی Pau 2007

کودکان و نوه های متعدد در حال حاضر "مشعل" را در "فاصله بین المللی بزرگ" نگه می دارند! کبوترهای بسیار قوی ... ... و از طریق Cor آنها نیز به لبه های "طرفداران بارسلونا بلژیک" Frans Bungeneers در Ranst ... مرد که برنده 1 ° ملی بارسلونا 13.066 p. '05 'Gouden vleugel' توسط Bruges Barcelonaclub ... یک شگفتی که او در سال 2009 تکرار کرد، هنگامی که او برنده 2 ° 4 ° بارسلونا 13.503 پ.، و 5 ° 9 ° Intnat بارسلونا در مقابل 27.669 پ ... 2 درجه او کبوتر وارد شد 1 درجه او نامزد که یک بار دیگر به او "Gouden Vleugel" را ... به عنوان شما می توانید ببینید، فرزندان سامورایی و پسرش 'Sahib' هنوز نقش برجسته در بین المللی 'فاصله بزرگ' کلاسیک!

-SHERPA TENSING 'NL' 83-865526
برنده 1 ° NATIONAAL BARCELONA 1987.


امروزه Nico van Noordenne در مسابقات برنامه بسیار قوی است. پدر "Sherpa Tensing" "99 vlieger" است که خود 12 جایزه در مسابقات شبانه از Dax، Bergerac و سنت وینسنت به دست آورده. در سالهای 1983 و 1985، او به خانه زخمی پا زد ، و حتی توانست موفق به ایجاد نتیجه ملی شود ، کبوتر با شخصیت و استقامت . 

خواهر او مادر "Smaragd" مشهور در جهان بود (در سال 1984 اولین بار بین المللی و در سال 1985 دومین بار در بارسلونا).پدر "99 vlieger" "پسر Kromme" از Gebr است. Kuypers، Neer x "Dure duif" ... مادری M. van Geel ... خط "Lange x Dolle". مادر "Sherpa Tensing" NL82-1200006 یک خواهر کامل اولین داکس سال 1981 و همچنین برنده ماشین در برابر 6969 کبوتر است. این مرغ دو جایزه برتر در سالهای 1980 و 1981 از سنت وینسنت دریافت کرد.پدرش "تی Heintje"، پسر "Pau" از H.Oostenrijk است. این خروس به دست آورد 12th Nat. Pau، 154th nat. سنت وینسنت، ناتال 160 و 188. دکس .مادر "Heintje" دختر "04" است که برای 52 ناته خوب است. بورژ ... 5th، 53rd and 87th Nat. مارسی"T Heintje" همراه با "Kuypertje" یک کبوتر مستقیم Gebr.Kuypers از خط پسر Kweekkoppel x دختر "بارسلونا 1" خواهر از "13"، "92" و "53" همراه بود. اینکوسه ها از اول، دوم، سوم، 21st، 44th و 95th Nat.Barcelona توسط Gebr به دست آوردند .Kuypers در Neer با توجه به این موضوع، تعجب آور نیست که "شرپا تانسینگ" در سال 1987 بارسلونا را دراولین بار در بارسلونا (در بارسلونا بسیار سخت) شکست داد و پس از آنکه جایزه اول 1986 را از شهر St. وینسنتشاگردان مختلف با فرزندان این سرپرست بسیار موفقیت آمیز بودند ... آنها 3 سال دیگر موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند پرپیگن، چهارم نات. بارسلونا، پنجم نات.سن سباستین ، هشتم نات. Soustons، دهم نات. Pau و 11th Nat. آنگولیمL.Kurvers- Hulsberg، B.Mornnowski- Krefeld، J.John Lohmar، C.Cornelissen-Breda و L.Lessmeister- Hütschenhausen.

-BUFFEL 'NL89-1479431

"BUFFEL" یکی از "Aces" ها از Interpalomas Lofts است. نه تنها به خاطر نسبش، بلکه همچنین به دلیل نتایج پرورش شگفت انگیزش همراه با "Dicky" .. تا نسل 2 و 3 درجه نسل ها کیفیت خود را در Nat نشان می دهند. و اینتر نات مسابقات راه دور. پدرش «شرپا تانسینگ» است که در سال 1987 بارسلونا را به قتل رساند مادر "بوفل" مرغ فوق العاده از گاوصندوق خود، یعنی "Bonte Koe" است. او یک دختر است سریع ترین کبوتر 2 از St.Vincent 1981 (ژان Aarden) X "Robijn" پسر مرغ تعجب "آرژانتین" که خود را به دست آورد شمالگان به4 ملی 1981از سنت وینسنت. "Bonte Koe" نزدیک به "Sabine" توسط Kipp & zn از آلمان، لبه بالایی در آلمان و "Purple Rose"، نوه دیگری از "آرژانتین"، مرتبط است.

-DICKY 'NL89-1479231

یک دختر "Oude Kruk" ("خرس سهام" تا کنون، نگاه کنید به بالا) x "Jacky" و، به طور ناشی از نتایج پرورش شگفت انگیز خود را با "بوفل"، به وضوح علامت خود را در حال حاضر بیش از حد با بین المللی مرکز پرورش اساطیری 'Interpalas Lofts'. مادرش "Jacky" است که یک خواهر نیمی از مشهور "Bergerac" از M.Janssen از Limburg است. این خروس به عنوان یکی دیگر از اولویت ها به دست آورد و 2nd Nat.Bergerac Car در برابر 15.069 کبوتر، 25th Nat.Dax و در نهایت 7th Prov. Argenton . "جکی"ساقه از پیتر Meevissen pedigree است، و توسط شناخته شده Limburger Math.Janssen از Schimmert ترویج و سوار شد.روزی که پیت ده ورد به این کبوتر داده شد، او شروع به تمیز کردن عینک خود کرد، زیرا او نمیتواند باورهایش را ببیند. یک مرغ با عضلات انعطاف پذیر و چشم های شگفت انگیز ... رنگ های بیشتر، علامت گذاری، ابرها و درخشان، او هرگز چیزی شبیه آن را ندیده بود. آیا شما پس از آن شگفت زده شد که خرید این مرغ تعجب در "چشمک زدن" ساخته شده است؟

-'Argentina 'NL81-1895517

برنده   4 درجه ملی St.Vincentدر سال 1983. برادر کامل پدرش برنده 4 درجه ملی بارسلونا شد ... پدربزرگ او در برابر 5 درجه، 12 درجه و 23 درجه ملی بارسلونا را برد. خانواده ای معجزه آسا از کبوتر های بسیار طولانی و بسیار قوی! این "آرژانتین" به "مادر پرورش طلایی" با نتایج پرورش شگفت انگیز تبدیل شد ... به طوری که توسط Kipp & Son در هورنباخ، آلمان! 'Sabine' NL84-2015947 (دختر "شتر" x 'آرژانتین') در مرحله از مادرش دنبال شد و خود مادر از 27 درجه سانتیگراد 75 درجه سانتیگراد بارسلونا، درجه 3 درجه سانتیگراد 51 درجه است. پرپیگن، 12 ° نات مارسی، 18 ° 23 ° 39 ° نات. Pau، 2 ° Nat San Sebastian و غیره ... ما همچنین می توانیم در عبور از اینکه Kipp & Son برنده 1 ° Internat. بارسلونا در سال 1998 ... این کبوتر به عنوان مادربزرگ (در سمت مادر) 100٪ De Weerd-pigeon و برادر کامل این برنده بارسلونا به نفع خود 5 ° بین المللی است!

این ها بیشتر یا کمتر "ستون ها" هستند که در آن خطوط پرورش مدرن "Lopes of Interpalomas" برای "فاصله بزرگ" یا "فاصله دور یک شب" مستقر هستند ... هنوز هم بر اساس امروز ... و در آن در حال حاضر بسیاری از علاقه مندان تقویت کننده ها ... "مبنای" خود را برای "اجرای بالا" تا سطح بین المللی، در حیاط خود قرار داده اند!

پیت دیگر نیست ...
چند سال پیش، پدر Piet و دکتر Henk de Weer Jan van Wanrooij را برای مراقبت از این کبوتران بلند کرد.هر ساله کبوترها به شدت توسط 3 مرد انتخاب شدند تا باروری خود را حتی بالاتر از کیفیت ارائه دهند. نوادگان مختلف چند سال گذشته در مسابقات ملی و بین المللی جایزه های زیادی را کسب کرده اند ... نه خیلی تعجب آور.آنها همیشه کبوترهای (از راه دور) با کیفیت بالای استثنایی استفاده می کردند ... که توسط "دستیار" کوته مشهور Piet de Weer "انتخاب شده" و "مرتبط" شده بودند!

تاریخ 4 ژوئیه 2009 همیشه مانند یک صفحه سیاه در کتاب های تاریخی ورزش کبوتر بین المللی خواهد بود ... روزی که آقای پتی د ورد ... "آیکون" است که بیش از 60 سال در مورد ورزش کبوتر مشتاق بود ... پس از 96 سالگی درگذشت. ما نمیتوانستیم آن را بهتر از نامه خداحافظی کنیم که همکاران شرکت Belgica de Weerd آنها را «پدربزرگ» توصیف کردند:

در پایان هیئت 40 ساله، پتی د ورد در گهواره مربیگری پزشکی دامپزشکی کبوترهای مسابقه ایستاده بود. آقای De Weerd نیز از طریق انتخاب و جمعآوری از ارزشمندترین و بهترین کبوترهای دنیا، شناخته شده است. از طریق کتاب ها و مقالات او خوانندگان را به "بزرگان" کوه های ملی و بین المللی معرفی کرد. ما متقاعد شده ایم که میراث او در هر کسی که در مورد ورزش کبوتر مورد توجه است، زندگی می کند.

از دست دادن بزرگ برای ورزش ما که "آیکون" خود را از دست داد ... یکی از "سران" آن ... خالق آن است. در همین حال، کارهای زندگی او در پسرش به نام دکتر هنک د ورد ... زندگی جدید خود را در حیاط خلوت خود "Interalomas Lofts" نابود کرده و مسیرهای جدیدی را طی کرده است ... شما می توانید بیشتر در قسمت 2 این را بخوانید لفظ خانواده

مراجع بیشتر به نژاد طلایی De Weerd

1 ° بین المللی و ملی
1 ° نات. سال نویسه Perpignan 2005 L.Lessmeister آلمان
1 ° نات. بارسلونا 2005 Fr.Bungheners بلژیک
1 ° Internat. بارسلونا 2005 C.Schaschohkow France
1 ° Internat. بارسلونا 1998 Kipp & zn آلمان
1 ° Internat. Pau 2000 p. گرگ آلمان
1 ° Internat. Dax 1991 R. Hermes Germany
1 ° Internat. مارسی سال 1987 Herbert Gross آلمان
1 ° Internat. مارسی 1992 هرمس آلمان
1 ° نات. مارسی 1999 Kipp & zn آلمان
1 ° نات. Pau 1996 R. Hermes Germany
1 ° نات. Perpignan 2000 W. Hellenkamp Germany
1 ° نات. Perpignan 1997 C. de Heijde Netherlands
1 ° نات. بارسلونا 1998 Kipp & zn آلمان
1 ° نات. بارسلونا 1994 Interpalomas De Weerd هلند
1 ° نات. بارسلونا 1993 HD Rass Germany
1 ° نات. بارسلونا 1987 اینتربالوما د ورد هلند
1 ° نات. Dax 1991 R. Hermes Germany
1 ° نات. مارسی سال 1987 Herbert Gross آلمان
1 ° نات. Dax 2001 W. Schweizer آلمان
1 ° نات. مارسی 1992 هرمس آلمان
1 ° نات. Pau 2000 p. گرگ آلمان
1 ° نات. Pau 1996 R. Hermes Germany
1 ° نات. بوردو 2000 Herbert Gross آلمان
1 ° نات. Soustons 1996 هندریکس-دبوس هلند
1 ° نات. District 2 Bordeaux 2004 Cor de Heijde هلند
1 ° نات. District 7 Ruffec 2000 H. Brakelé هلند
1 ° نات. District 2 Bordeaux 2001 C. de Heijde هلند
2 ° بین المللی و ملی
2 ° Internat. بوردو 2000 Herbert Gross آلمان
2 ° Internat. بارسلونا 1994 Interpalomas De Weerd هلند
2 ° نات. سنت وینسنت 2005 Geert De Coninck بلژیک
2 ° نات. بارسلونا 1998 Kipp & zn آلمان
2 ° نات. منطقه Brive 2004 R Coster هلند
2 ° نات. داکس 1996 A. Vermaas & zoon هلند
2 ° نات. Pau 1996 L. Lessmeister Germany
2 ° نات. Perpignan 1994 B. Morsnowski Germany
2 ° نات. سن سباستین 1994 Kipp & zn آلمان
2 ° نات. سنت وینسنت 1981 اینترالاموس د ورد هلند
2 ° نات. Perpignan 1998 Waldemar Fuhs آلمان
2 ° نات. Bergerac 1996 K Krom هلند
2 ° نات. مارسی سال 2000، L. Lessmeister آلمان
2 ° نات. بارسلون 2000 W. Bolting آلمان
2 ° نات. Dax 2001 W. Schweizer آلمان

3 ° بین المللی و ملی
3 ° نات. مارسی 2002 P.Hendriks & zn هلند
3 ° نات. مارسی 2004 Cor de Heijde هلند
3 ° نات. مارسی 2000 K.losset آلمان
3 ° Internat. Tarbes 1997 K Krom هلند
3 ° نات. Perpignan 2000 W. Bolting آلمان
3 ° نات. Perpignan 1994 B. Morsnowski Germany
3 ° نات. Dax 2001 C. de Heijde Netherlands
3 ° نات. Perpignan 1991 Kipp & Zn آلمان
3 ° نات. سنت وینسنت 1983 اینترالاموس د ورد هلند
3 ° نات. سنت وینسنت 1995 A. Vermaas & zoon Holland
3 ° نات. منطقه Munchen 2000 R Coster هلند
3 ° نات. منطقه Brive 2000 A. Wolters هلند

4 ° بین المللی و ملی
4 درجه Internat. بارسلونا 2005 Frans Bungeneers بلژیک
4 ° نات. Narbonne 2005 Fr. Louvegnies فرانسه
4 ° نات. سنت وینسنت 2000 Gebr. Bruggeman هلند
4 ° نات. منطقه Bergerac 2000 A. Wohers هلند
4 درجه Internat. مارسی 1995 C. Comelissen هلند
4 ° نات. Perpignan 1998 C. Comelissen Netherlands
4 ° نات. بارسلونا 1994 B. Morsnowski آلمان
4 ° نات. Pau 1998 Heuts & zn هلند
4 ° نات. Dax 1993 L. Lessmeister آلمان
4 ° نات. سنت وینسنت 1980 Interpalomas de Weerd هلند
4 ° نات. Perpignan 1998 B. Morsnowski Germany
4 ° نات. سنت وینسنت 1983 اینترالاموس د ورد هلند

5 ° بین المللی و ملی
5 ° نات. Dax 2004 W.Kronert آلمان
5 ° نات. Pau 2001 Ben De Baat هلند
5 درجه Internat. بارسلونا 1998 Kipp & zn آلمان
5 درجه Internat. Dax 1993 L. Lessmeister آلمان
5 درجه Internat. Perpignan 1994 J. و Y. Comelissen هلند
5 ° نات. بارسلونا 1987 اینتربالوما د ورد هلند
5 ° نات. مارسی سال 1999 کورورس - د ورد هلند

 

2011/04/18 - مارتین مارنتس

مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
علیرضا شنبه 2 اردیبهشت 1402 0:46:7
سلام ودرود واینکه زحمت کشیدید این متن را ترجمه کردید. استفاده کردم..فقط کاشکی در ترجمه کلمه به کلمه انجام نمی شد..و مفهوم کلی و باساختاری قابل فهم تابرای فارسی زبان ها ارائه می شد...ممنونم...

آمارگیر وبلاگ