بازگشت
1397/6/10 (( 29 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

🈴شن و ماسه سطحی🈴

🈺ترجمه و گرداوری :صادق کردانی

علم محبوب چین :بخش نخست

این مقاله توسط  Popularization Science مورد بررسی و اعمال قرار گرفته است

توسط دکتر Hu Jianping .


ماسه سطحی، همچنین به رنگ پر زرق و برق شناخته می شود، و در ماسه های پایین چشم کبوتر متولد می شود. شکل آن ماسه گرانولی، شن و ماسه مسی، شن و ماسه مخلوط، ماسه ریشه ای شکل و شن و ماسه بلورهای نمکی است. این نوع شن و ماسه است که مردم به راحتی می توانند شناسایی کنند، و همچنین نوع شن و ماسه است که مردم توجه کمتری به انها دارند. آقای جیانگ ، استاد چشم کبوتر قبل از فوت خود، یک نوشته را بجا گذاشت به عنوان اموزش: "هنگامی که شما به سطح شن و ماسه چشم کبوتر نگاه میکنید شما می توانید بگوید که آیا کبوتر می تواند از راه دور و طولانی بیاید" بنابراین برای مطالعه ساختار سطح شن و ماسه چشم کبوتر مهم است به ان توجه کنیم . 

🅰اسم چینی 

شن و ماسه سطحی

🅱نام مستعار

رنگین کمان

🅾اثر

آیا کبوتر ها می توانند از راه دور بازگردند؟

معرفی و بررسی اجمالی

به طور کلی، شن و ماسه چشم کبوتر مسابقه نباید بیش از حد پر یا خیلی ضخیم باشد، که منجر به کاهش کیفیت مردمک هنگام تغییر نور در طی پرواز شود. ماسه سطحی به دو لایه تقسیم می شود که به شن و ماسه شناور و ماسه حوضه ای تقسیم می شوند و این دو به هم متصل می شوند. در دایره بیرونی چشم، ماسه سطحی مانند حوضچه , در ماسه حوضه ای در چشم کبوتر است. چنین چشمی در بذر و فواصل طولانی و متوسط ​​هم خوب عمل می کند. نقش شن و ماسه در این حوضه همانند شن و ماسه بیرونی است. هنگامی که مردمک کوچک می شود، نقش مهمی در فضای بازی چشم ایفا می کند. بنابراین، ماسه بیرونی و ماسه حوضچه نباید بیش از حد پر از ضخامت باشد.

اثر

پس از مشاهدات طولانی مدت، شن و ماسه به صورت مهمی تاثیر بر پرورش کبوتر و سایر نقاط چشم کبوتر دارد. ولی مردم تنها به قسمت های دیگر چشم های کبوتر توجه می کنند و عملکرد آنها را نادیده می گیرند.

 تا زمانی که شما علاقه مند هستید، یک کبوتر با عملکرد چرخشی و یا پرولیفراتیو در دست خود داشته باشید . کبوتر با عملکرد رقابتی یا پرورش در دست شما برایتان مهم است  چشم هایش پور جنب و جوش و مردم به این بسیار اهمیت می دهند. هنگامی که شما به شن و ماسه چشم کبوتر که با ذره بین پنج تا ده برار بزرگتر شده نگاه می کنید، همه چیز را می بینید شکل حجاب احساس خوشایندی دارد. 


انواع انها 

شن و ماسه دانه ای

شن و ماسه دانه، همچنین به عنوان شن و ماسه لوله ای شناخته می شود. به طور مستقیم "سرکش" در بدن شیشه شایع ترین نوع شن و ماسه است. لازم است تا حد ممکن ضخامت داشته باشد، احساس سه بعدی داشته باشد، و می تواند شن و ماسه را از شکاف ببینید.به این دلیل است که پایین تر به نظر می رسد به عنوان چسبنده لاغر و سست. این نوع شن و ماسه نیز در کبوترهای فوق العاده طولانی یافت می شود و همچنین یک پرورش دهنده خوب است. و یک قهرمان بهبود یافته سریع است همان طور که شرکت کننده هولندی از استان آنهویی نمونه خوبی برای این مثال است.

شن و ماسه مسی

همچنین به عنوان ماسه اسفنجی شناخته شده است. انواع فوم یا اسفنجی نوعی از شن و ماسه خوب است. در چشم کبوترها، بسیاری از آنها پر از ذرات شن و ماسه ظاهر شد در زیر ذره بین، آنها احساس اسفنج و فوم را می دهند. اگر نقاط طلایی زیادی در چشم های زرد وجود داشته باشد، نقاط سفید زیادی در تراخم نیز وجود دارد،  همراه با شن و ماسه پایین این کبوتر پرورش دهنده خوبی است . ماسه چهره معروف قهرمان 3000 کیلومتر از کبوتر جیانگ سو از این دسته است. در پایین ترین شکل به نظر می رسد سفت و خشن هستند.

ادامه دارد ......صادق کردانی


ا



مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ