بازگشت
1397/7/1 (( 19 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test


شکر قهوه ای 

irpipa.ir

تفاوت دما بین روز و شب در زمستان زیاد است، مشکل در پرورش و مدیریت کبوتر ها افزایش می یابد، و بیماری های تنفسی و عواقب ناشی از پراندن نیز افزایش می یابد. شرکت ما به یاد اکثر علاقه مندان به توجه خاص به شرایط آب و هوایی، تنظیم برنامه پخش در هر زمان، جلوگیری از وزش باد زمستان، و انجام کار تغذیه و مدیریت.


   شکر قهوه ای ، قیمت ارزان و سرشار از ویتامین ها و عناصر کمیاب مانند کلسیم، فسفر، آهن، منگنز، منیزیم، و سایر مواد مغذی بسیار بالاتر از شکر سفید میباشد ، به طور گسترده ای در زندگی مردم استفاده می شود. کبوترها به شکر قهوه ای نیاز دارند و قند نیز در پرورش کبوترها بسیار مهم است، به خصوص در درمان بیماری های کبوتر. در این راستا، تکنسین های ما، شکر قهوه ای  را با استفاده از کبوتر به طرفداران خلاصه می کنند. لطفا پیشنهادات ارزشمند ارائه دهید.


    1. 20 روز اول  جوجها توسط  تغذیه شیر پدر مادر  تامین می شود. پس از 20 روز کبوتر ممکن است این امکان را برای افزایش کبوتر جوان داشته باشد. در این زمان، ی از خوراک پروتئین استفاده میشود ، اغلب باعث اسهال سوء هاضمه، و در این زمان شما میتوانید  در  آب شکر قهوه ای را هشت تا ده درصد اضافه کنید تا  این مسمومیت را کاهش و کنترل کنید. 

irpipa.ir

    2، استرس های کاربردی در طول سال برای کبوتر ایجاد میشود مانند : زمان تمرینات ، کرم زدایی ، واکسیناسیون، و ضریب تبدیل خوراک کم زیاد میشود ، میتوان با شکر استرس تولیدی را برطرف کرد ،

 جلوگیری از کاهش عملکرد سیستم ایمنی ناشی از استرس، تنظیم توازن آب، تحریک اشتها، تغذیه، سرعت بخشیدن به بهبود کبوتر ، شما میتوانید  نقش استاز معده در طول زمستان را انجام دهید با این مواد. 


    3، برای جلوگیری از وقوع آدنوویروس و آنفلوانزا: دو روز قبل از  آموزش  کبوتران  تا ده درصد در آب اضافه شده و میتوان در  تحولات آب و هوا در طول سال به پرندها در اب شکر قهوه ای را اضافه کرد. 


    4، در حالی که داروهای کبوتر ،، در دستگاه گوارش سموم ایجاد میکند شکر میتواند ان  را کاهش دهد و باعث تحریک دستگاه گوارش، کاهش مرگ و میر.


    5، استفاده شود در هنگام مسمومیت کبوتر: هنگامی که داروها و تغذیه مسمومیت کبوتر رخ می دهد، اضافه کردن شکر قهوه ای و ده درصد، در آب آشامیدنی، یک بار در هر سه روز، به طور موثر می تواند به تسکین علائم مسمومیت.


    شکر قهوه ای یک مدولاتور ایمنی غیر اختصاصی است، می تواند به دفاع از بدن کبوتر . 

irpipa.ir.


با تشکر از اتحادیه باشگاه کبوتران مسابقه ای ایران

د


مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
رحیم جمعه 17 دی 1400 21:44:3
ممنون از لطف شما مفید بود

آمارگیر وبلاگ