بازگشت
1397/7/6 (( 24 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

mehdi:

تولک رفتن و درک‌ ساختار فیزیکی کبوتران مسابقه‌ 

irpipa.ir

 درک سلامتی کبوتران در پوست اندازی سالانه‌. معمولا در مورد تغذیه مواد غذایی کبوتر؛ بالا بردن سطح بهداشت؛ تهویه؛ تراکم و طب پیشگیری وجود کامل داشته باشد.

پوست اندازی از اویل پاییز شروع میشود برج ۶_ ۹ است. در طول ۶۰ الی ۴۰ روز برای رشد پرهای جدید است. توالی خاص وجود دارد که پوست اندازی به آرامی و متقارن؛ معمولا از پرهای پروازی و دم شروع میشود و پس از ان پرهای بدن ؛ پرهای بدن اغلب جایگزینی جلو به عقب ؛ از پشت شکم عقب؛ و سپس قعطعات باقی مانده از پر؛ در نهایت پرهای سر تغییر میکند؛ در این زمان پوست اندازی چند پر باهم بریزد به حفظ تعادل خودو توانای پرواز کردن این بنا به از دست دادن کبوترنیست. 

ایالات متحد کبوتر در جولای واکتبر مرحله پوست اندازی توصیف کرد. اما نه لزوما هر کبوتری براحتی پوست اندازی کند، بسته به دولت خودرا از سلامت؛ اگر شرایط فیزیکی ضعیف داشته باشد؛ نه بیش از حد دارو ؛ عوامل زیست محیطی؛ و گاهی اوقات تاماه مارسی سال آینده کشیده میشود. (دوبار تولک رفتن)

عوامل موثر پوست اندازی شامل تغذیه، تولید مثل در زمانی از سال دما و نور. کبوتر در سال عادی یکبار است با این هورمون، ساعات آفتابی از یک رابطه در اواخر تابستان یا اوایل پاییز آفتاب به آرامی کوتاه شدن طول مدت افتاب کبوتر هیپولاموس که توسط این امر تاثیر می گذارد. تشخیص چرخه نور و غده هیپوفیز قدامی لوب منجر خواهد شد و هورمون گونادوتروپین انتشار؛ تیروکسین خون کبوتر به سلول های فولیکول مو؛ سیستم های انزیم فعال در داخل سلول فولیکول مو در نتیجه تکثیر سلولی؛ 

پرهای قدیمی به آرامی هل دادن به آینده، تولید جوانه مو جدید با نام جوانه پر؛ پرهای جدیدشروع به رشد از پروژسترون برای جلوگیری از تخمک گذاری و با تحریک پایین پر القا پوست اندازی است. که یک روند پوست اندازی سالانه؛ پاییز پوست اندازی بطور کلی همه به روزرسانی بنام پوست اندازی کامل است.


معمولا در دو مرحله پوست انداختن مرحله اولیه:: 


۱-قبل از پوست اندازی: شروع طاس. طاس به قرعه به پوست تا زمانی که شفت به پرهای پروازی قلم به انتهای بخش دوران نوزادی در حدود ۱۰-۱۴ روز است این در تایوان به هفت ماه رخ داده است. که آغاز یک تعداد زیادی کبوتر طاس. پس از آن تغذیه مواد اصلی به حذف ان کم کالری، کم چربی،کم پروتین، فیبر بالا؛ بابرنج ، جو مبتنی به همراه گندم سورگوم و مقدار کمی از دانه های سفید. 

غذاهای پر انرژی( ذرت. کلزا. شاهدانه. بادام زمینی. کتان) 

پروتین بالا حبوبات ( نخود. لوبیا. افرا.دانه های کوچک.ماش)  تنها به غذا نیست سوخت ساز سریع کبوتر. 

irpipa.ir

مرحله ۲- تا پایان اوت. در اواخر پوست اندازی؛ چرا که میزان متابولیسم پایه از افزایش ۴۵% نیاز به تغییر خوراک که برای پرورش با پروتیین بالا، حرارت بالا تقاضا در دوره پوست انداختن وبا خوراک حاوی طیف گسترده ای از حبوبات ( نخود. نخود فرنگی وو ۳۰ درصد) و بقیه دانه ها ۷۰ درصد. 

محصولات علوفه ای: علاوه برغنی از  پروتئین بالا حاوی چربی بالا میتواند حرارت عرضه نه تنها محتوای ویتامین ها محلول در چربی جذب بالا. و حاوی اسیدهای چرب صروری متابولیسم ضروری ( اسیدلینولیک) آن را نوعی پروستاگلاندین ها پوست و پراز مواد ضروری مغدی. 


مواد اواخر پوست اندازی حاوی: برنج جو 20% - سورگوم گندم 20% -ذرت 20%- نخود و دیگر حیوبات 20%- کلزا . بادام زمینی شاهدانه 20%. 


علاوه بر اینها مکمل های روغن سیر- ویتامین ها- مواد معدنی مخمر همچین لازم است به تغذیه. 


روغن سیر : اسیدلینولیک و دیگر مواد خاص. میتواند به پر متراکم و شین مخملی بودن پر کمک کند. 

مخمر اب جو: سرشار از گروه براحتی جذب و عناصر B ویتامین های کمیاب. 

در آب ۱-۲ بار در هفته ویتامین c 


مواد معدنی: رتبه زیاد در خاک و تعذیه سنگ ریزه ها. تغذیه متعادل افتاب مناسب انبار تمیز و حمام آب متعدد کمک به پوست اندازی بهتر صاف تر انجام دهند.


با تشکر از اتحادیه باشگاه کبوتران مسابقه ای ایران 

irpipa.ir





مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ