بازگشت
1397/7/18 (( 69 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

MARATON MARINE ANNE BRUINSMA


آن برینسما یک مربی کارکشته در مسابقات فوق بلند 


نام من آن برونسما است. من با همسرم بتی با پسر و دخترم در یک شهر کوچک Berliukm زندگی می کنم. این شهر در شمال هلند قرار دارد. مهمترین سرگرمی من رقابت با کبوترها فقط برای مسافت های طولانی است. 

با استفاده از این سایت می خواهم به شما در مورد علاقه هایم بگویم،

مسابقات راه دور که به عنوان ZLU  شناخته می شود .


همانطور که این مسابقات واقعا طولانی است، می توانید این واقعیت را پیدا کنید که کبوتران من باید به خانه برسند . 

به عنوان مثال: Perpignan  1192 کیلومتر ، سنت وینسنت 1185 کیلومتر و بارسلونا 1343 کیلومتر است.


25 سال پیش، هیچ کس تصور نمی کرد که پرندگان می توانند از فاصله انقدر طولانی بیایند ، اما من مطمئن بودم که امکان پذیر است و شروع به تلاش کردم به انجام همه چیز بهترین رویای من به حقیقت می پیوندند.

رویا اگر میخواهید آن را به این صورت نام ببرید، اما در نهایت می توانم بگویم من موفق هستم. نه تنها من، بلکه پرورش دهندگان دیگر در شمال هلند، معمولا کبوتران برتر بین المللی وجود دارد. او بسیار مورد نیاز پیشگام بود، او اساسا فراموش شده بود. 

چگونه شروع شد

ورزش کبوتر از پدرم در دوران کودکی یاد گرفتم پدرم به خوبی مالک پل و بازرس کبوتر شناخته شد. کورنلیوس برینسما. او پیشگام واقعی بود چرا که او یکی از اولین کسانی بود که با دوربین 8 میلی متری خود در بسیاری از اسبهای معروف هلندی و به خصوص در تولید کنندگان معروف بلژیکی سفر می کرد. علاوه بر این، او اولین بار در Friesland (استان هلند شمالی) بود که جرأت داشت بخشی از مسابقات طولانی و مسابقه ZLU باشد. او یک عاشق واقعی از کبوترهای Aarden بود. خیلی زود Arden کبوتر از D. v / d Veen و Lajos Obendorfer خرید. او همچنین دختر معروف Dolle را مستقیما از مارجیین ون گل  خریداری کرد. نه تنها یک بار به من آموخت، پدرم در مورد ورزش کبوتر اما در همان زمان او به من علاقه ای به مسابقه های مسافت های طولانی و کبوترهای اردن  داد. بعدها، وقتی که خودم شروع کردم، پدربزرگم از کبوترهای مشابهی خریدم


کبوتر جان Aarden 

چون من می خواهم به موفقیت در مسابقات در مسافت های طولانی برسم ،  متوجه شدم که در بسیاری از موفقیت های مسابقه ای از راه دور، پرورش دهندگان کبوترهای Jan Aarden را در پایه نگه داشتند. بنابراین خیلی سریع تصمیم گرفتم که سعی کنم یک پرورش دهندگان کبوتر در باغ را برای حفظ کرنش خالص جان اردن  داشته باشم. 

از سال 1950، جان  کبوتر زیادی را فروخت، اما عملا هر کس با یک سویه دیگر در حال جفتگیری بود. نتیجه این است که پس از تنها 20 سال، تنها بخش کوچکی از پرورش دهنده ها، نژاد خالص باغستان را حفظ کردند.

در طول این سالها تعداد کمی از پرورش دهندگان کبوتر و کبوتر خالص Aarden Aarden آمد بسیار rari.In نهایت Marjin ون ژل از Nieuw Vossemeer تنها فرد باقیمانده اصیل انبار Aarden بود. کبوتر مانند کسانی که در 50 سالگی در نژادهای Aarden دیده می شوند. کبوتر با زیباترین چشم ها که کسی می تواند با قانون اساسی کامل با پرهای خوب مانند ابریشم و عضلات زرق و برق دار آرزو کند. مارجین ون ژیل، همانطور که از طریق روابط خون بود، فشار تنفسی او را حفظ کرد. او یک استاد واقعی در این تکنیک بود

حتی پس از مرگ جان اردن، او همچنان به همان نوع کبوتر عالی با همان فشار فوق العاده مشخص ادامه داد. تنها در حال حاضر بسیار واضح است که بسیار جدی استاردن سویه بسیار مناسب برای endogamy است و ون 


جیل متخصص تبدیل شده است که هیچ کس غلبه بر Faimas در سراسر جهان با افسانه ای آغاز شد:


NL-67-2052951: "Dolle" معروف ترین کبوتر Jan Aarden از تمام دوران است. با توجه به عملکرد آن و سهام خصوصی "Dolle" تبدیل به بهترین کبوتر طولانی در جهان شده است، بدون شک می تواند به عنوان پرنده ای که در آن سویه Aarden مستقر است، در نظر گرفته شود. این نوعی کبوتر معمولی Jan Aarden بود که با چشمان زیبای شاه بلوط و پرهای خوب مانند ابریشم، ویژگی هایی که از اجداد منتقل می شد. "Dolle" 17 بار راه اندازی شده اند و 17 پرواز طولانی را به طور پیوسته به دست آورده اند

"Dolle" از دو کبوتر خالص Jan Aarden از لیگتنبرگ و ون Agtmaal، هر دو در Steenbergen درک شد. کبوتر بهتر است در مسافت های طولانی به عنوان & # 039؛ الدوله ". هرگز وجود نداشته است که این رقابت این پرنده جادویی در پایین بود و هنوز هم تضمین می کند اجرای عمده در ورزش کبوتر بین المللی است. 

می تواند بدون شک وجود دارد که پس از" الدوله "NL 81-8152434" Vlekje "فشار برجسته ترین ون گل و یک مروارید در ورزش کبوتر بین المللی است." Vlekje "یک رویا و یک نمونه اولیه از کبوتر ژان Aarden مدرن بود. این یک پرنده بسیار واقعی بود ویژگی های خوب.



به عنوان یک مسابقه پرنده و به دنبال یک کبوتر فوق العاده و با ارزش است. که آشکار بود که او در سال 1982 و دو دکس ملی به دست آورد ماشین، ردیابی پرنده معروف به عنوان پدر و پدر بزرگ بسیاری از کبوتر ارشدی که در ماراتن در آسمان سرآمد شد. علاوه بر این، & # 039؛ Vlejke "به نظر می رسد بسیار بسیار شبیه به پدربزرگ & # 039 خود؛ الدوله". در ابتدا آن را در رنگ بلکه از نظر شخصیت تمرکز 

voiitor، پر انرژی و نژاد مسلط آن را به عنوان "الدوله" شخصیت زاده کبوتر و caracter.In این زمان (ژانویه 2008) هنوز دو پسر در "Vlejke دارند "و حدود 50 نوه. 




چیتا 

این پسر معروف "KLEINE NAUT" V / D بورگ، Maasland است. "KLEINE NAUT" یک پرنده حلقه دار ژان Aarden بود،

فروش عمومی پرندگان V / D بورگ، "KLEINE NAUT" توسط ترکیبی Kroewel-Pollman خریداری شد. همراه با خواهر اول سنت ملی وینسنت (دختر آاردن 2) پسران دئرونو داشت. Nero همراه با نوه "عود Doffertje" V / D Wegen به "بتونه" بود. در سال 2004 "د چیتا" به آن برینسما فروخته شد. به طور معمول، ساندر کرووول هرگز تولید کنندگان قدیمی خود را نمی فروشد. همانطور که می گوید: تمام کبوتران من در مزرعه من میمیرند. 

اما آن Bruinsma ساخته شده یک استثنا چرا که او واقعا می خواستم به بازگرداندن کبوتر قدیمی ژان Aarden گونه به تلاش برای بازگرداندن کلاس فوق العاده خود "KLEINE NAUT". برسم‌. 





مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ