بازگشت
1397/7/18 (( 86 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

آندره Vanbruaene 


کبوتران استطوره اش بنام های : جوان بول _ بارسلونا ۲ _ متر بارسلونا_ ناپلئون _ تارزان_ الکتریک  


آندره وانبوانن در 4 آوریل 1910 متولد شد و در سن 19 سالگی در سال 1924 با کبوتر کار کرد. در 16 سالگی، عمویش آندره Jeroom Vanbruaene توصیه پرندگان خود را به پرواز در سرعت، جایی که او موفقیت یک شبه به دست آورد. خیلی عالی بود، چون آندری شروع به سوار شدن کبوترها در مسابقات متوسط ​​در طول 5 سال آینده کرد. 


بین 1931-1939 آندره Vanbruaene در مسابقه تخصصی به Angouleme، به نمایندگی که در آن زمان مسابقات معتبری انجام میداد که هر مربی می خواست در آنجا برنده شود . در حال حاضرم  یک مسابقه آرزو هر مربی است که در  بارسلونا  مسابقه و برنده شود.

در سال 1939، آندره Vanbruaene اولین جایزه ملی خود از Angouleme با کبوتر از دسته قدیمی بنام Stier به دست آورد. 


قبل از جنگ سالها بود که حیاط او بر اساس خون Oude Bull پایه گزاری بود.

آندره بسیار کم پرنده در طول جنگ نگه داشته بود ، اما با این حال قادر به حفظ ارزش SUSE خود را تا سال 1947 داشت .


در سن 15 سالگی  بود،  Olde Bull  معروف" شاه بلوط چشم Chequer اما شناخته شده نام "جوان بول"، که قطعا باید به عنوان بهترین کبوتر دنیا شناخته شود و قبل از آن دیده شود. بعضی از مرییان  آن را "Old Stier"، "Young Bull" دیگر می دانند، اما ساده ترین شناسه بعد از سری حلقه است. 

آندره همانند بسیاری دیگر از بلژیک ها، نام هایی را که به کبوتران داده شده است، تکرار می کند ( تولید پشت سرهم بهترین کبوترها ) . بسیاری از پرورشدهندگان پس از جنگ متوجه شدند که خون کبوتر او در شجره فرانسه نوشته شده است، گرچه او از فلاندرز عکسبرداری کرده است. شهر بومی آن، لوو، بسیار نزدیک به مرز با فرانسه است. سپس، پس از جنگ، کاملا فرانسوی بود. 

اما در اینجا با شروع قهرمان Sprint که بین 1927-1931 بود، آندره Vanbruaena بنیانگذار . 1 در جهان از طریق برادرزاده ناپلئون، خون قدیمی بول. ناپلئون در خون او خون Commines را از طریق Jeroom Vanbruaene در اختیار داشت. جالب است که توجه داشته باشید که در سال های اخیر، کبوتر آندره بیشتر آبی است. 

از زمان جنگ، چند کبوتر توسط آندره در مزرعه خود معرفی شده است. به جز چند مربی به صورت محلی، تزریق خون با کبوتر خودشان انجام دادند : برادران Devriendt از برادران Moere د Baere، دانیل Labeeuw در Bissegem، پروفسور ون Grimbergan گنت، جوزف Huysentruyt در Deerlijk و آلبرت بنت از چروچ استرتون - انگلستان است. اساسا، خون مشابه کبوترانی که پرواز Angloueme را حفظ کردند. هر دو جوان Bull ( یونگ Stier) و Tarzan کبوتر بسیار خوب است که مسابقات حتی در روز راه اندازی کسب کرده اند بودند. شروع سال 1960، "آندر وانبروان" "بارسلونا" آغاز شد.

 

کبوتر خانه 


مسابقات بین المللی بارسلونا در سال 1984 توسط آندره ونبرانوئر با یک نر 5 ساله به نام بارسلونا دوم برنده شد. به عبارت دقیق تر، آن پیروزی یک پیروزی و موفقیت هت trick در بارسلونا به دست آمده نژادها آندره بین سال های 1983 و 1985. این را باید که تمام برندگان مسابقه در بارسلونا بین سال های 1983-1985 اشاره شد آنها 50٪ خون Vanbruaena داشتند. 


 بارسلونا II ` Barcelona پدرش، که برنده جوزف و فیلیپ Vervische از Kortrjik برادر بودند و به عنوان بهترین `  Elektrick Elektrick شناخته شده است و هر دو در سال 1975 در پرورش داده شدند Elektrick، پسر `` متر بارسلونا زمانی که او with دختر Sproete از Baroness و ` ون Grimbergen بارسلونا، برنده 1964 ملی بارسلون (و 2 در بارسلونا در سال 1962 زوج بود ). ` متر بارسلونا در سال 1961 تولید می شد و در ژاپن در پایان فصل 1967. فروخته آندره Vanbruaene پشیمان بعد از این فروش و در نتیجه او و رد به او فروش بارسلونا II`. آندره Vanbruaene بسیاری از پیشنهادات بسیار وسوسه انگیز و کبوتر، که بزرگترین آنها به ارزش 55000 پوند از Louella رفت و آمد مکرر بود. 

آندره گفت که پرواز بسیار مهم است، اما ارزش گروه پرورش بسیار مهم تر است. در آندره، قبل از معرفی به پرورش، همه مردان باید با نتایج خوب 4-5 بار از بارسلونا پرواز. حتی پرندگان تازه ای که آندر برای پرورش باید معرفی می کنند باید حداقل 4 بار بارسلونا را در اولین 4-5 سال زندگی خود داشته باشند. مردان مانند "Navo" و "مایکل" مطرح شده توسط AH Bennet باید قبل از اینکه به تولید مثل منتقل شوند، بسیار خوب عمل کنند. 

بیشتر آنها، کبوتر آندره Vanbruaene آبی یا سفید با پرهای سفید و تنها گاهی solzati. او به ندرت کبوتر را با بسیاری از سفید می کند. آندره کبوتران خود را به انگلستان فروخت، اما متاسفانه، انگلیسی ها با پرهای سفید خسته نمی شوند. 

اغلب Andre Vanbruaena از او پرسیده می شود که آیا او به طور عمدی کبوتر را  می کشد. پاسخ این است که نه، این کار عمدا ا


نجام نمی دهد، بلکه فقط بهترین مردان نر بهترین مردان است. با این حال، او واقعا به آن توجه نمی کند، زیرا این نتیجه یک طرح عمدی نیست. او دختر یک همسر مرد که به خوبی در بارسلونا در گذشته پرواز کرد، با یک مرد پرواز بر فراز بارسلونا در حال حاضر و جفت گیری اینجا متوقف می شود. 

بعضی از پرورشدهندگان ممکن است فکر کنند که از یک کبوتر خاصی برنمیآیند؛ زیرا فقط یک بار بارسلونا هستند و باید در پرورش متوقف شوند. بر طبق آندره وانبوآنن، عملکرد هر مرد نر و ماده تنها می تواند با توانایی او برای پرواز محاسبه شود. پس از او، بهترین مردها زرهی هستند. به لحاظ نظری، آنها می توانند ژن های بسیار خوبی را در آنها حمل کنند، و پس از آن بسیار ممکن است که آنها را به تصویب برسانند. این تست عملکردی است که طول می کشد، اما ارزش تلاش دارد. و بعد از اینکه او توانایی های خوب پرواز را ثابت کرد، یک مرد می تواند در 10 سالگی به حیات خود ادامه دهد. همیشه آندره Vanbruaene اعلام کرده است که قبل از پرواز او اولین بار تولید مثل میکند.  

مقاله ای که در بالا ارائه شده است قبل از سال 1999 نوشته شده است و آندره وانبوآنن در 8 مارس 1999 درگذشت. 





مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ