بازگشت
1398/4/13 (( 21 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

سامولانا: 

: سالمونلا را کنترل کنیم. ما باید سعی کنیم از استفاده از آنتی بیوتیک ها اجتناب کنیم، که همچنین باکتری های خوب را می کشد و بعد باعث رشد پاتوژن ها خواهد شد. باکتری های خوب نیز می توانند تحت تأثیر فشار قرار بگیرند، مثلا بعد از یک مسابقه سخت. این زمانی است که پروبیوتیک مفید می شود.

تجویز خوراکی آنتی بیوتیک ها و سایر ترکیبات ضد باکتری حساسیت به بیماری را افزایش می دهد. ترکیبات ضد باکتری سرکوب ارگانیسم هایی هستند که به طور معمول در برابر بیماری ها محافظت می کنند و باعث می شوند پاتوژن ها رشد کنند.

روی فولر: "تمایل به توجه همه میکرو ارگانیسم ها به عنوان مضر است؛ برای محاسبه باکتری ها با میکروب ها. هیچ چیز نمی تواند بیشتر از حقیقت باشد. تعدادی از گونه های غیر پاتوژن به مراتب بیش از تعداد گونه های بیماری زا هستند و بسیاری از پاتوژن ها هیچ عارضه ای ندارند، حتی برای ادامه حیات روی زمین ضروری است. یک نمونه از یک گروه مفید از میکرو ارگانیسم ها کسانی هستند که در دستگاه گوارش حیوانات ساکن هستند.

حیوانات با فلور فقیر می توانند مقاومت خود را با تجویز یک سوسپان مدفوع از حیوانات بالغ سالم از همان گونه احیا کنند. یک مثال خوب از این اثر این است که دوز مدفوع جوجه های روزانه به یک محیط تمیز و بدون فرصت برای به دست آوردن فلور محافظتی خود را از مرغ مادری. این جوجه ها بیشتر مستعد ابتلا به سالمونلا هستند، اما پس از دوش گرفتن با تعلیق مدفوع از مرغ بالغ مقاوم می شوند. "

PREBIOTICS: مواد خاصی که باعث رشد باکتری های مطلوب در دستگاه گوارش می شوند.

فاکتورهای پروبیوتیک:

pro-bios = برای زندگی

باکتری های مفید، مواد سمی برای سالمونلا تولید می کنند.

قبل از استفاده از پروبیوتیک ها برای پرندگان باید اطمینان حاصل کنیم که آب کلر نیست. ما می توانیم آن را با جوشاندن آن یا با دادن یک ظرف بزرگ باز برای حداقل 24 ساعت انجام دهیم.


: وقتی که بدن الکترولیت های کافی نداشته باشد نمی تواند پتانسیل کامل خود را بسازد، الکترولیت ها به ترویج عملکرد سالم عضلات و اعصاب کمک می کنند. کبوتر با سطوح پایین الکترولیت می تواند گرفتگی و سفتی مفصلی را تجربه کند.

اگر ما در زمان رقابت هستند، کبوتر ها خسته می شوند، و هنگامی که به بازگشت به حیاط می روند باید تمام الکترولیت های از دست رفته را جایگزین کنند. کبوتر این مواد الکتریکی را مصرف می کنند، خاکستر، نمک، برش سنگ .... اما این علاوه بر این بدن آهسته است، و اگر کبوتر ورزش انجام داده است باید سریع، ایمن و موثر بهبود می یابند.

بهتر است که دوز الکترولیت را مستقیما به نوشیدنی اضافه کنید.

این که الکترولیت چیست؟ آنها مواد معدنی شارژ الکتریکی موجود در خون و سایر مایعات بدن هستند. شایع ترین عبارتند از:  کلسیم، کلرید، منیزیم، فسفر، پتاسیم و سدیم

در فروشگاه های تخصصی شما می توانید طیف وسیعی از آنها را پیدا کنید، اما من به شما یک روش سریع برای آماده کردن خود را یک کوزه آب با الکترولیت ها برای عبور از آن را به کبوتر خود را بدون هیچ مشکلی:

الکترولیت دست ساز 

مواد لازم برای یک لیتر آب:

آب لیمو یک  قاشق 
نصف قاشق چای خوری نمک
نصف قاشق  غذاخوری بیکربنات
دو قاشق غذاخوری شکر یا عسل طبیعی 
 یا هم‌بجای بیکربنات از زنجیل هم‌استفاده کنید
زنجبیل را پنچ‌دقیقه با اب بجوشانید بعدا موارد دیگر را با اب جوش‌شده که سرد شده از قبل را باهم ترکیب کنید 





مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
ارمان یکشنبه 16 مرداد 1401 12:32:37
منظور از بیکربنات همون جوش شیرینه؟
محمد دوشنبه 18 شهریور 1398 4:18:22
امتحان شده است اگه اینطوره خدایش مرحبا
محمد دوشنبه 18 شهریور 1398 4:16:20
احسنت والا من که گیرم نیومد.اگه این کار جواب بده دسخوش داری.تا به حال استفاده کردین

آمارگیر وبلاگ