بازگشت
1395/11/19 (( 23 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test


کیفیت شناسایی چشم های سبز رنگ 
دنیای رنگارنگی است، ولی رنگ چشم کبوتر از این قاعده مستثنی است. 
چشمهایی سبز رنگ لجنی پر رنگ ( عنبیه ) برای گونه نژاد کششی خوب هستند، ولی این پربودن ( کفن ) سنگینی کاهش پیدا کند برای گونه ( نژاد خاص ) جوجکشی و شرکت در مسابقه خوب نیستند. اگر این رنگها را با قرمز تیره یا بنفش رنگین کمانی جفت شود و اشباع رنگ این دو پدید بیاید به معنی که ما رنگ سبز را کنترل کردیم و یک پرورش ایده ال داشته ایم. 
2-رنگ سبز کاهش قرمزی چشمهای زرد میشوند و زرد را خالص تر میکند اشباع افزایش می یابد و این کبوتر حاصل را با رنگ سیاه سفید جفت کنیم فرزندان بسیار عالی با دایره همبستگی ویا رنگ عمیق از سفید و زرد بعمل میاید. براورد ارزش کار جوجه ماده بعمل آمده وقتی در زیر نور  خورشید قرار بدهیم زاویه شیارهای سبز رنگ بحالت ۴۵ درجه قرار بگیرد و چشمهای زرد بحالت گسترده و شن ماسه ضخامت داشته باشد این امر یک کبوتر خوب است.
 
وقتی دو چشم زرد ناخالص ( پدر مادر چشم زرد نداشتن )  را باهم جفت کنیم حاصل میتواند چشم سبز رنگ بد بدهد که برای جوجه کشی مناسب نیستند که حلقه همبستگی به  سبز کم رنگ و عنبیه زرد نمایان میشود. 
رنگ بنفش تولید سبز لجنی رنگ میکند که این مدل چشم برای نژاد کشی خوب هستند (مولد) .


مقالات مرتبط

خواص بادام زمینی برای کبوتر.                                                ...
نظرات درباره این مطلب
Rahgozar یکشنبه 29 مرداد 1402 18:49:8
سلام ، خسته نباشید لطفا راهنمایی کنید از بین جوجه های یکسال از بهترین کبوترهای نامه بر چطور بهترین ها را جدا و نگه داریم . با تشکر . Rahgozar
ممد سه شنبه 9 اسفند 1401 10:52:52
چرندو پرنده. همش

آمارگیر وبلاگ