بازگشت
1395/11/20 (( 20 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

مشاهده ویژگی های دانش آموز 

مردمکهای کوچک وقتی آسمان بسته، (شب) شد موارد برایش بسیار دشوار است. هنگامی که دانش اموز نمیتواندبه آب هوا از زمان وفق دهد به زودی خسته، بطور مستقیم از مغز، که مغز تحت تاثیر است و در پی آن تمام بدن خسته خواهد شد. بنابراین دانش آموز و آب هوا یک رابطه بسیار مهم دارند.و برای انتخاب کبوتر با رابطه انطباق با محیط زیست و دیگر شرایط را مرتب کردن نسبتا متوسط است. 
قضاوت بد خوب بودن کبوتر براساس کشش دانش اموز : 
کشش بطور کلی به چهار دسته تقسیم میشود: 
1- بسته به شدت نور کشش؛ کشش بیشتر آشکار ثابت است. این کبوتر سازگاری با آب هوای دریایی عالی است. 
2- قادر به گسترش و قرار داد مطابق با شدت نور، درجه توسعه و بسیار پایدار است. چنین کبوترای با اختلاف درخشندگی ضعف دارد.(تنها از درخشندگی اختلاف نوردهی ) 

3- نگه داشتن کشش؛؛ کشش با تغییرات نور فسخ نخواهد شد. چنین کبوترای شخصیت بی تاب، سرعت ناپایدار است، تاثیر آب هوای کم؛ ایده آل برای کبوتر عالی. 

4- درجه کشش و شرایط قابل توجه است. این کبوتر شخصیت متوسط. با توجه به سرعت آن انطباق با آب هوا؛ بسته بطور عمده به اندازه مردمک؛ عشق لانه ضعیف است. آسان برای انطباق به محیط جدید. این کبوتر نمیتواند بماند برای مربی ارزش خوبی ندارد. از موقعیت مردمک چشم تمایل به فراموشی کبوتر در حال پرواز تماشایی عادات ( جلد خونه هم باشه باخت خوردنش و فراموشی مکانش هم احتمال دارد بنا به موقعیت مردمک در چشم)  

موقعیت دانش اموز چشم تعیین عادات پرواز کبوتر است. 

عنبیه و ساعتگر نمیتواند از هم جدا باشد در حلقه همبستگی با شیارها و خط ها بهم مرتبط میشود که کار انبساط انقباظ مردمک را آسانتر کند تا پرنده بتواند حرکت به سوی لانه را انجام بدهد. با تشکر


مقالات مرتبط

خواص بادام زمینی برای کبوتر.                                                ...
نظرات درباره این مطلب

آمارگیر وبلاگ