بازگشت
1396/5/30 (( 32 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test


آدنوویروس چیست ؟؟؟؟؟؟

  در سالهای اخیر ما با مشکلات سلامتی کبوتر بسیار مجزا در اروپا (در کشورهای کم بالاتر از همه: بلژیک و هلند) وارد شد و با مرگ میر  بالا بر روی  کبوتران جوان اتفاق افتاد. 


در سال 1998 به لطف ابتکار  باشگاه Columbófilo LEONES ، این سازمان یافته اند روز columbófilas او معروف JAC های van der حضور Weggen و دکتر هنک د Werd (دامپزشک هلندی معتبر و پسرش  یک هنرمند مشهور پیت د Werd).


  تمرکز بر روی موضوع سلامت، همراه با دیگر همکاران  ،من برای به دست آوردن اطلاعات ‌ به فرودگاه باراخاس مادرید انتخاب شد. در طول سفر و به عنوان مقدمه به موضوع روز، ما جمع آوری برخی از داده هایی را که روز بعد آن را نشان خواهد جمع کردیم.



در معرض دکتر د Werd که این بیماری به طور عمده توسط یک ویروس خانواده آدنوویروس باعث شد.


آن را با جداسازی ویروس در دانشگاه گنت (بلژیک)، که در یک دست شد فاز اول از این ویروس است که به نام آدنو اشرشیاکلی Type1، مؤثر تقریبا به طور انحصاری بررسی سوالات و در کشور خود به ویژه در شیروونی که با بررسی سوالات concursavam ظاهر شد راه بیشتر خواستار شدیم.


در ابتدا این بیماری کاملا ناشناخته بود، به طوری که متخصصان بهداشت قبل از درخواست از fanciers، خود را درمانده و ویران شده توسط نابسامانی این بیماری در مستعمرات بود.


  در این موارد اوایل، ما یک اسهال شدید، افزایش زیادی در مصرف آب مشاهده ، برخی از افراد تجمع مایع در کیسه نشان داد به بیرون آمدن و درصد کاغذ برداشته آنها را از 15-35٪ از مرگ ناگهانی به پایان رسید در یک دوره کوتاه از زمان 1-3 روز.


  علاوه بر جداسازی ویروس مشاهده شده، تقریبا به طور پیوسته، ما نیز حیوانات بیمار او را جدا و به راحتی بیماری زا E. coli و به همین دلیل است که بسیاری از این بیماری به عنوان ADENO_COLI تماس وجود دارد.


 دکتر د Werd که با توجه به نظر او یک بیماری چند عاملی و این بود که علاوه بر این دو عامل او در نظر گرفته که پس از نصب این بیماری، بیماری های ثانویه دیگر مانند مایکوپلاسموزیز، استرپتوکوک، استافیلوکوک و شامل ویروس هرپس که بودند نهفته در کبوتر می تواند بوجود می آیند.


تصور می شد که این بیماری می تواند به عنوان بوجود آمده نتیجه از استفاده مکرر در کشورهای کورتیکواستروئیدها کم به تاخیر انداختن یا جلوگیری از تغییرات در جوانان به دلیل مسابقات. استفاده از این مواد به عنوان یکی از عوارض جانبی بسیاری مهار سیستم ایمنی بدن، که در سن جوانی از حیوانات است که بیمار بودند (سیستم ایمنی بدن تا توسعه نیافته)، نشان داد که آنها نامزد ایده آل برای این بیماری بودند .


 با دوره بیماری قدردانی کرده است که از آن سخت بود برای کاهش اثرات ناشی از آن است که، اما در پایان یک دوره در اطراف 40-60 روز اثرات این حال پس از باعث از دست دادن و مرگ حیوانات جوان کم کاهش .


  بعدها، پس از 1-2 سال، آن را قدردانی که علائم مشابه در حیوانات بالغ نشان داد (آن را دیگر یک بیماری منحصر به فرد از کبوتر) و بسیار شدید در زنان در این نزدیکی هست انجام وضعیت .


 علائم شبیه به کسانی که از بررسی سوالات، اسهال بسیار آبکی، انزوا از دیگر بیماری های ثانویه، اختلالات تنفسی و به عنوان بودند علائم جدید، مشکل در حالت بدن و مرگ ناگهانی در لانه .


 دوباره جدا شد یکی دیگر از ویروس با تفاوت های جزئی از اولین و نامگذاری شد آدنو اشرشیاکلی نوع 2. در این مورد به نظر می رسد تغییرات قابل توجهی در بافت کبد و این نوع می تواند هم در بزرگسالان و نمونه های جوان تاثیر میگذارد.


برخی 2-3 سال پس از این دیدار و به نظر موارد اولین بار در اسپانیا، با توجه به علائم ارائه شده، گاهشناسی و تجزیه و تحلیل آن می توان گفت که این بیماری در حال حاضر (به احتمال زیاد نتیجه این بود در از دست دادن کبوتر حامل بیماری) .


 در ابتدا تصور می شد که می تواند یک نوع از Paramyxovirus تخصیص گوارش، اما تجزیه و تحلیل روشن آن آدنوویروس (گاهی اوقات تشخیص داده تبخال آزمایشگاه ویروس به احتمال زیاد توسط سردرگمی) و درصد بالایی از موارد نیز خود جدا شده بود پاتوژن باکتری E. coli. در یک یا دیگر مناسبت نیز مایکوپلاسما تشخیص داده .


 در کوتاه :


 adenovirosis یک بیماری ناشی از یک ویروس از خانواده آدنوویروس است .


 بسیاری از نویسندگان پاسخ آدنو کولی توسط انجمن هر دو عوامل (آدنوویروس و E.coli) است که مایکوپلاسما ثانوی، استافیلوکوک، استرپتوکوک، ویروس هرپس پیوستن به، ...


 2 نوع وجود دارد :


نوع 1 : تقریبا به طور انحصاری حیوانات جوان  تاثیر می گذارد.


نوع 2 : هر دو بزرگسالان و جوانان تاثیر می  گذارد.


تمرکز محصولات اصلی: علائم عبارتند از:


 ناخوشی عمومی.


                                                    

 اسهال آبکی (نتیجه ویروس ها آسیب زا در دیواره روده) که به افزایش زیادی در مصرف آب .


                                                   

تجمع آب در کیسه برای نگهداری حیوانات به خارج، همراه با استفراغ بسیار مکرر که تسهیل گسترش این بیماری است.

                                           

 عدم تحرک از حیوانات تحت تاثیر قرار، از دست دادن اشتها، و در برخی موارد مرگ ناگهانی در 1-3 روز.


 در دیابت نوع 2 و ماده در آن ایجاد مشکلات در وضعیت و مرگ ناگهانی حتی در لانه.


کاهش وزن پیشرو به دلیل اسهال شدید و عدم اشتها .


 آسیب کبدی و حضور عوامل دیگر ثانویه (colibacilos، مایکوپلاسما، ...)، به خصوص در نوع 2 .


                                                   


پیشگیری:


  جداسازی حیوانات هستند که از دیگر شیروونی معرفی شده است.


 انزوا حیوانات نشان دادن علائم این بیماری است.


ضد عفونی به طور منظم از انبار.


 درمان:


 هیچ واکسنی موثر برای 100٪ متاسفانه وجود دارد.


 نگه دارید تا مدفوع  راهنمایی، درمان برای درمان بیماری های ثانویه ممکن است که بوجود می آیند. اختیار INDESCRIMINADO و بدون استفاده از مواد مخدر را افزایش آسیب.


استفاده از الکترولیت ها و ویتامین برای بهبود هیدراتاسیون و به طور کلی به خوبی به تحریک سیستم ایمنی بدن.


 نشان داده شده است که استفاده از اسید در آب می تواند به گسترش و گسترش ویروس (pH آب کم) سابق را متوقف کند. = اسید استیک، سرکه، اما دهید حتی در حیوانات جوان که اثرات مخربی.


 آن را نیز توصیه به استفاده از لاکتوباسیلوس که باعث می شود اسیدی شدن مشابه با عوارض جانبی کمتر.


 دیگر نویسندگان می گویند که استفاده مناسب از چای چوب پنبه بید (در خود موجود در اسید استیل سالیسیلیک) و همچنین محافظ کبد است.


 استفاده از ضدعفونی کننده در انبار، سابق. Virkon .


 رژیم غذایی متنوع با فیبر بالا کمی به اسهال را جبران .


 بهبودی کامل از بیماری، در موارد اثر قوی بر کبد است، به آرامی اما در بسیاری از موارد کبوتر که کاملا پیشی خدمت به دنبال concursando و ایجاد .


 


با تشکر


مقالات مرتبط

خواص بادام زمینی برای کبوتر.                                                ...
نظرات درباره این مطلب
۰۰۰ دوشنبه 30 مرداد 1396 22:36:56
خوب بود تشکر

آمارگیر وبلاگ