بازگشت
1396/9/13 (( 26 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

کبد کبوتر مسابقه ای : 


در تمام فرایندهای متابولیک در بدن کبوتر، اساسا هر متابولیک با‌ کبد ارتباط دارد ، متابولیسم بدن به حالت عادی و سالم مستلزم داشته است. در مقابل، پس از آن که بیماری کبد کبوتر رخ می دهد، بطور مستقیم یا غیرمستقیم منجر به اختلال متابولیکی بدن و یا انواع فرآیندهای بدنی میشود ، در نهایت در یک ارگان یا چند عضو نارسایی و در نتیجه بیمار یا میمیرد

. چرا کبد چنین نقش مهمی را بازی می کند؟ کبوتر است متابولیسم کبدی و ذخیره سازی انرژی، برای ترویج هضم و جذب ترشح صفرا، حیاتی تابع زندگی تداوم سنتز پروتئین، سم زدایی ، و غیره، انواع ویژگی بیولوژیکی کبد، و آن را یک شاخص مهم از یک کبوتر شیوه زندگی سالم است یا نه.


 کبد کبوتر هشدارهای مختلفی را نشان می دهد، اول از همه پیش بینی های غیر طبیعی متابولیسم کبدی.، و ممکن است بر سایر اعضای بدن تاثیر بگذارد، بیماری جدی دارد و در نتیجه تهدید کننده زندگی است. آیا هپاتیت ویروسی، هپاتیت و یا ناشی از دارو، یا آسیب کبدی ناشی از عوارض جانبی عناصر، و همچنین هپاتیت قارچی، و حتی نارسایی "تغذیه" در کبد، عملکرد کبد خواهد در معرض آسیب های خاصی شود. این ضایعات کبد نکروز سلول، و یا به سلولهای کبدی انحطاط بالون، که منجر به کاهش کبد و چربی پلاسما فسفولیپیدها مصنوعی منکر، فیبروز و انحطاط در نهایت سلولهای کبدی. در عین حال، دراز مدت بر سیستم عصبی و اختلالات عروقی، انسداد ورید وریدی کبدی، سیستم گوارشی، جذب ضعیف تأثیر می گذارد. از آن زمان، توانایی سنتز کبدی آلبومین کاهش می یابد، در حالی که پروتئین آلبومین  مهم است برای حفظ بافت ها و اندام تابع، و در نتیجه می تواند بافت های مجروح جدی و اندام، تغییرات مورفولوژیکی و کاربردی می تواند سوخت و ساز طبیعی نشود . و اگر در دراز مدت به علت شرایط کم پروتئین ناشی از بیماران کبدی، احتمال زیاد به علت جهش های ژن، در نتیجه به نسل از بیماری های ژنتیکی کمک کند  بر نسل بعدی، و حتی چند نسل بیماری های ژنتیکی ژرم. به عنوان مثال، صدها ژن فراموشی افزایش حافظه، تجمع ژن مسؤول سروتونین وجود دارد، سروتونین یک "حامل" بدن ارتباط سلول های مغزی خاص است. کیفیت حافظه کبوتر احتمالا به حمل آن بستگی دارد؟ کدام یک از دو نوع ژن HT2a؟ این ژن ها در DNA بدن کبوتر قرار دارد، دومین فروشگاه اسید آمینه و واحد اساسی پروتئین است. هنگامی که پروتئین در حالت بد است، جهش در ژن اتفاق می افتد و نتیجه جهش ژنی نمی تواند مقدار مشخصی را جمع آوری کند؟ - HT، به طوری که از دست دادن حافظه‌ میشود. 


    علل مختلف کبد چرب و بیماری های آن،. برای این منظور، موارد اضطراری را انجام دهید:


    1، جلوگیری از تغذیه کپک از غلات، لوبیا، با توجه خاص به زاد و ولشدن مواد غذایی فرسوده در باران رطوبت. مواد غذایی منسوخ باید تمیز شوند، چون کبوتر آسیب خواهند دید. 

    2، اجتناب از نوشیدن نوشیدنی، به طوری که به طعم و معده آسیب نرسانید، افزایش سمیت مواد سم زدایی کبد، اضافه بار عملکرد کبد. 

    3، اجتناب از خوردن خوابیدن ، باید برنامه ریزی، آموزش منظم برای جلوگیری از خوردن لانه حریص، کبوتر برای جلوگیری از کبد چرب. 

    4، جلوگیری از مصرف آب کثیف، برای جلوگیری از بیماری های مسری، به ویژه هپاتیت ویروسی. 

    5، زیستگاه لانه آلودگی جدی، اگر شما متوجه شوید که درمان طولانی مدت ضدعفونی کننده، باید فورا ضد عفونی شود، یا لانه قدیمی را برای ساخت یک لانه جدید بکشید. 

    6 با توجه به مراحل مختلف رشد و پیشرفت در سال ، افزودن یا اضافه کردن مواد مغذی. 

    7، تزریق به موقع سوزن. 

    8، برای تقویت تمرین، تقویت آمادگی وجسمانی. 

    9، کبوتر ها روزانه به لانه بازگشت به دقت مشاهده و بررسی وضعیت فیزیکی، وضعیت ذهنی، شناسایی مشکلات در اوایل درمان. 

    10، کبوتر  بیماری ، به ویژه کسانی که به بیماری های عفونی نباید یک خارجی به انبار؛ آموزش حمایت کسانی که مبتلا به بیماری های عفونی و همچنین به توجه به مردم و کبوتر از راه دور، جلوگیری از عفونت متقاطع.




مقالات مرتبط

خواص بادام زمینی برای کبوتر.                                                ...
نظرات درباره این مطلب
عباس عباسی جمعه 17 تیر 1401 8:19:55
سلام عالی بود
محمد شنبه 28 تیر 1399 12:40:43
با سلام و ارادت خدمت شما! ایا داروی متابولیسم بدهیم به کبوتر درمان می شود ؟ لطفا جواب دهید با تشکر
محمد شنبه 28 تیر 1399 12:40:5
با سلام و ارادت خدمت شما! ایا داروی متابولیسم بدهیم به کبوتر درمان می شود ؟ لطفا جواب دهید با تشکر

آمارگیر وبلاگ