بازگشت
1396/12/9 (( 30 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

نگاه کردن به فضله کبوتر برای شناسایی کردن نوع مریضی: سه بخش مورد برسی به شرح ذیل: 

· شکل مدفوع

· رنگ مدفوع

- بوی مدفوع


irpipa.ir

  ." مدفوع کبوتر یک بارومتری برای  سلامتش است، یک مدفوع کبوتر روزانه باید چک شود  خصوصا در مواردی که در لافت مریضی پیش امده باشد ، و اینکار میتواند نسبتا  وضعیت پایه کبوتر را تعیین کند. این مقاله از شکل مدفوع، رنگ، بوی سه جنبه برای تعیین اینکه آیا کبوتر در  سلامت است یا ن . در نگاه اول شکل مدفوع     را برسی کنید . 

irpipa.ir

    1، مدفوع سالم. سلامت مدفوع کبوتر عموما بشکل  مارپیچی کوچک و سفت و کمی سفید است ، که نشان می دهد  دستگاه گوارش خوب کار میکند ، وضعیت فیزیکی کبوتر نسبتا خوب میباشد. 


    2، مدفوع کبوتر شل . بشکل  آبکی ، این  نشانه   ناسالمی  است . در این لحظه، مربی  باید توجه دقیق به وضعیت کبوترها  داشته باشد و به سرعت درمان  و جلوگیری از گسترش بیماری را کنترل کند. و اعلایم پرنده ای که روبه بهبود است مدفوع بزرگ نرم میشود. 


    رنگ کبوتر  بازتابی از بیماری  است که بسیاری از آنها می توانند در رنگ کبوتر  منعکس شوند. این یکی از موثرترین روش ها برای تشخیص بیماری های کبوتر است، هر دو به عنوان یک تکلیف روزانه که توسط  مربی مورد بررسی قرار می گیرد. 


    1، نواری آبکی شکل  عفونت مايكوپلاسما به طور كلي بيماري در كبوترها بيش از حد صدمه ايجاد نمي كند و داروهاي كلي آنتي بيوتيك مي توانند اثر درماني به دست آيد. 


    2، مدفوع شل رنگ زرد، سبز، سفید، خاکستری و سبز .  بیماری سالمونلا به طور کلی عفونت است،  این  بیماری مسری و سریع پخش میشود ، کبوترها آسیب زیادی را متحمل می شوند، ما باید اهمیت زیادی انجام دهیم‌. enrofloxacin موجود، ciprofloxacin، bactericides و سایر داروها برای درمان، و جداسازی کبوترها انجام دهید . 


    3، پاتینا، مدفوع سبز قهوه ای. عفونت ویروس کلر کبوتر، بیماری نیز دارای یک بیماری مسری قوی است، کبوترهای دیگر در همان خطر بزرگ هستند، استرپتومایسین، جنتامایسین، داکسی سایکلین، تتراسایکلین، پنی سیلین و دیگر داروها که برای درمان، و جدایی کبوترها از هم و برای ضد عفونی انبار. 

irpipa.ir

    4، سفید، چسبناک سبز عفونت Escherichia coli به طور کلی، بیماری نیز دارای یک بیماری مسری قوی است، کبوتر همان خطر بزرگی را ایجاد می کند. جنتامایسین موجود، کانامایسین، باکتری های دشمن مرکب خالص هستند ، کلرامفنیکل، نئومایسین ، جدا کردن کبوترها ، و ضد عفونی انبار. 


    5، مدفوع خونین اسهال. و یا درمان اسهال خونی به طور کلی کوکسیدیوز، در دسترس Robenidine، راه حل کوکسیدیا، پنی سیلین، داروهای فورازولیدون، و برای درمان پیشگیری از دیگر کبوتر. 

irpipa.ir

    6، مدفوع شل رنگی زرد، خاکستری یا سبز جدا کنید . Pasteurellis به طور کلی عفونت است، بیماری نیز بسیار مسری است، کبوتر همان خطر بزرگی را ایجاد می کند. مرغان واکسن وبا هیدروکسید آلومینیوم موجود، پودر خالص norfloxacin، تزریق عضلانی پنی سیلین و دیگر داروها که برای درمان، و جدایی و درمان و، برای ضد عفونی انبار. 

irpipa.ir

    7، تورم کبوتر، . به طور کلی آنتیبادی یا بیماری پاراتیفو، بیماری نیز بسیار مسری است، کبوترهای دیگر  یک خطر بزرگ را ایجاد می کنند.کلرامفنیکول موجود، جنتامایسین، شبکه Zhibu ترکیب، تتراسایکلین و داروهای دیگر برای درمان، و جدا شدها از کبوتر برای ضد عفونی

irpipa.ir

    با توجه به شرایط مختلف، می تواند بیماری در نقاط مختلف کبوتر حامل کند، ایجاد آسیب کبوتر ناشی از مختلف، و در نتیجه، مدفوع کبوتر بیمار خواهد داشت برخی از بو، که اغلب برای کمک به تشخیص بیماری های کبوتر استفاده می شود. 


    1، بوی شیرین کبوتر معمولا فراموشی بیماری های گوارش، به طور عمده به برخی از مقدار کمی از کبوتر ورزش، و یا اقدامات اختلال دستگاه گوارش، و می تواند مورد استفاده قرار 

 گیرد برای کمک به هضم برخی داروها نیز می تواند  ورزش  کمک به هضم مواد غذایی است. 

irpipa.ir

    2، بوی بد کبوتر. معمولا  بیماری های روده، بیماریهای مختلف روده منجربش میشود ،بوی تولید شده توسط مدفوع کبوتر. در این راستا، مربی  کبوتر باید رنگ مدفوع و دیگر شرایط ترکیب، تجزیه و تحلیل جامع کبوتر مصمم مبتلا به یک بیماری عفونی است که، با توجه به تشخیص و درمان و بیماری علامت دار، به منظور دستیابی به اثر درمانی مطلوب است.


با تشکر از سایت باشگاه ایران (irpipa.ir ) 






مقالات مرتبط

خواص بادام زمینی برای کبوتر.                                                ...
نظرات درباره این مطلب
کوروش، یکشنبه 13 شهریور 1401 6:36:8
سلام من یه کبوتر پیدا کردم به مرور خیلی برام عزیز شد مریض که شد شکر خدا تونستم درمونش کنم اینجا میخام بگم کسی راجب بیماری نیوکاسل،یا افتادگی گردن پرندش کمک خاست من میتونم کمکش کنم تو اینستا پیام بدین خوشحال میشم کمک کنم kourosh99271
لیلی پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401 15:28:15
ی کبوتر پیدا کردم گربه داشت مبخوردش جوجس الان حالش خوبه فقط مدفوعش زرد چیکارش کنم خوب بشه
صالح چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 12:15:35
سلام کبوترام دوسه تا سینه هاشون خشک میشد بی حال میشدن و مردن دارو هم دامپزشکی گرفتم دادم‌ولی بازم به درد نخورد بقیشون هم دونه میخورن ولی یکم بی حال هستن بعد یکی دیگه هم دیروز مریض شده مدفوعش سیاه هستش این نشانه چیه ممکنه انگل داشته باشن درمان داره یا ن اگه دارویی مد نظر شما هست بگید تا بدم بهشون تشکر از شما
امین دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 16:44:46
اگه کفتر سرش بچرخه گیج باشه وفضله سبز باشه نیوکاسل هستش
حسن کمرام شنبه 3 اردیبهشت 1401 19:28:30
سلام من یه کبوتر تو حیاطمون افتاده حالش خوب نیست رو پاش .واسته ومدفوعش اول شل بود الان سبز با رگههای سفیده دار چی بگم الان دو روزه حالمون گرفته همش دعا میکنم تا فردا دووم بیاره دامپزشک هم نمی تونم ببرم به خاطر وضعیت مالی کمک کنید اسم داروش بگید

آمارگیر وبلاگ