بازگشت
1397/10/5 (( 99 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

❇️ نکات جالب و خواندنی دوسار دوین در خصوص کبوتران مسافتی👇🏻


1️⃣ فقط به پرنده خوب اعتماد کنید و بقیه چیزها رو فراموش کنید. در ورزش کبوتران مسابقه هیچ راز یا شیوه و روشی که باعث شود پرنده سریعتر پرواز کند وجود ندارد.


2️⃣هیچ وقت سعی نکنید بدوید قبل از اینکه راه رفتن را بیاموزید.بزرگترین اشتباهی که خیلی از مربیان بخصوص مبتدیان مرتکب میشوند این است که آنها خیلی چیزهای زیاد را خیلی زود میخواهند به دست آورند.


3️⃣تمام چیزها در مورد اسم و نژاد را فراموش کنید.اسمها به وسیله خود مربیان یا دوستان آنها ساخته میشوند. چیزی به نام نژاد وجود ندارد.در اینجا فقط دو نوع پرنده وجود دارد. ✅پرنده های خوب و ❌پرنده های بد. و پرنده های خوب خیلی کم و پرنده های بد خیلی زیاد هستند.دوسار دوین با خون دلبر شروع کرد و این حقیقت دارد که دلبر یک اسم است و نژاد خودش را دارد اما دوسار دوین با پرندگان دیگر نیز موفق بود.


4️⃣سختگیر باشید. پرنده ها را به دلیل اینکه پدربزرگش خوب بوده و یا بابت خرید آن پول زیادی داده اید نگه ندارید.نگه داری تعداد زیاد پرنده مرگبار است.✔️👈🏻این اشتباه را کسانی که چند موفقیت به دست آورده اند و میخواهند پرنده بفروشند انجام میدهند.اینجا نمونه های زیادی وجود دارد کسانی که به صورت انبوه پرنده نگه داشته اند این شروع نابودی بزرگترین فعالیت و حرفه آنها است.خود دوسار دوین فقط با ۶ پرنده مسابقه میداد.آنها اگر واقعا خوب هستند باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.


5️⃣ منظم بودن خیلی مهم است.مخصوصا نرهای بیوه از غافلگیری اصلا خوششان نمی آید.همیشه هر روز آنجا سر وقت حاضر بشوید.استفاده از همه روشهای مختلف خوب است اما عوض کردن روشها به صورت مداوم خیلی بد است.



6️⃣ وقتی در مسابقات مسافت بلند شرکت میکنید به پرنده ۲ سال وقت بدهید تا به خوبی بالغ شود.خیلی از پرندگان که خون مسافت بلند دارند بهترین عملکرد را از خود در سنین بالا نشان میدهند.پرندگان مسافت بلند متفاوت میباشند. و بسیاری از آنها در مسافت کوتاه و یا وقتی جوجه هستند نمیتوانند مقامهای خوبی کسب کنند.و در طرف دیگر خیلی از پرندگانی که برای مسافت کوتاه میباشند برای شرکت در مسابقات مسافت بلند مناسب نمیباشند و توانایی شرکت در این مسابقات رو ندارند.






مقالات مرتبط

خواص بادام زمینی برای کبوتر.                                                ...
نظرات درباره این مطلب
اکبریوسفی پنج شنبه 10 اسفند 1402 0:45:54
موافق..عالی
میلاد دوشنبه 2 بهمن 1402 13:6:15
عالی
ممد پنج شنبه 17 آذر 1401 12:45:32
🖇❤
داود قربان نژاد سه شنبه 18 آذر 1399 9:23:8
سلام بسیار عالی

آمارگیر وبلاگ