بازگشت
1397/10/5 (( 37 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

✅ فواید عرق کاسنی برای کبوتران مسافتی👆🏻👇🏻

 

✍🏻با تأثیراتش روی  کبد ، زمینه دفع سموم از بدن  پرندگان شما را فراهم کرده و بار کبد را سبک می‌کند ، به همین دلیل مسکنی تأثیرگذار برای بعد از مصرف داروهای شیمیایی محسوب می‌شود.


 💢💯 کبد عضو سم‌زدای بدن بوده و بیش از ۵۰۰ کارکرد حیاتی دارد که تفکیک مواد مغذی از مواد زاید، سم زدایی، تجزیه مواد شیمیایی، انهدام میکروب‌ها، تنظیم هورمون‌ها، سوخت و ساز چربی‌ها، پروتئین‌ها و قندها، و ... از جمله وظایف کبد است.


👈🏻 هر چیزی که به پرنده می‌دهیم، سرانجام به کبد می‌رسد👉🏻 بنابراین اگر این عضو دچار اختلال شود، همه بدن پرنده را درگیر کرده و عوارض آن به سرعت انتشار پیدا می‌کند. 

♻️ از دیگر فواید عرق کاسنی این است که ملین بوده، اشتها را زیاد می‌کند. هرچه این عرق تلخ‌تر باشد فواید عرق کاسنی بیشتر است و در التیام امراض کبدی موثرتر است.


❇️ سایر فواید عرق کاسنی ایمنی در برابر بیماری‌های عفونی از دیگر خواص عرق کاسنی است.


✳️ این عرق سرشار از ویتامین C بوده و نوع وحشی آن فسفر و آهن گیاهی دارد.

✔️عرق کاسنی بهترین دارو برای افزایش نیروی جنسی است. که این یکی از خواص و فوایدعرق کاسنی میباشد.


✅ دیگر خاصیت عرق کاسنی این است که به دلیل آن که روی کبد اثری نیکو دارد این عضو می‌تواند به تنظیم هورمون‌ها پرداخته و در افزایش قدرت باروری نطفه و تنظیم و تقسیم کروموزوم‌های نر و ماده تاثیرگذار باشد.

✳️ مصرف عرق کاسنی در درمان، کبد، و همچنین رفع عطش بسیار مناسب است.






مقالات مرتبط

نظرات درباره این مطلب
غلومی سه شنبه 29 اسفند 1402 4:1:16
کسی که چیزی وارده میفهمه طریقه مصرفشو دقیق میگه . طرف اشتباه مصرف نکنه خب اخه یک لیوان عرق کاسنی تو چقدر ای یک لیتر دو لیتر چقدر
غلومی سه شنبه 29 اسفند 1402 4:0:46
کسی که چیزی وارده میفهمه طریقه مصرفشو دقیق میگه . طرف اشتباه مصرف نکنه خب اخه یک لیوان عرق کاسنی تو چقدر ای یک لیتر دو لیتر چقدر
علی گلر سه شنبه 29 فروردین 1402 22:5:28
سلام دوستان عرق کاسنی برای انگل زدایی هم خوبه یک استکان چایی خوری نیم ساعت بعداز دون خوردن توی ابخوری بریزید بعد کرم های نواری دفع میشه
علی پنج شنبه 3 فروردین 1402 22:14:11
سلام لطفا راهنمایی کنید با آب بدیم یا خالص .
محمد دوشنبه 28 آذر 1401 14:10:12
طریقه استفاده برای کبوتر چطوری است لطفا راهنمایی کنید تشکر

آمارگیر وبلاگ