بازگشت
1397/10/8 (( 114 نفر در حال مشاهده مطلب ))
test

مکمل پروبیوتیک مختص برای ریکاوری ( بهترین مکمل برای ریکاوری که در تمرینات و مسابقات باید استفاده شود تا پرنده بتوانند در سلامت بهینه کارش را انجام دهد‌. 


جلوگیری از استرس در تمرینات و مسابقات ، ایجاد هضم بهتر و تولید انرژی دانها ،

ماده انتی بیوتیک تراپین که به سرعت در  تغییرات فلور روده طبیعی منجر میشود .

در موقعه استرس کبوتر  به طور مطلوب کار نمیکند و سیستم ایمنی ضعیف عمل میکند و  از توانایی خود برای محافظت در برابر بیماری های روده ای جلوگیری نمیتواند در این حالت باید از مکمل Probac 1000 حاوی ترکیبی ویژه از میکرو ارگانیسم های اختصاصی  و همچنین یک ترکیب منحصر به فرد از کربوهیدرات های تنظیم کننده روده است.

انواع مختلف باکتری که با حمایت از یکدیگر توانایی فعالیت در روده کوچک کبوتر را انجام میدهند . بنابراین آنها به فرآیندهای گوارش کمک می کنند، مواد مغذی ضروری را ایجاد می کنند، فلور روده طبیعی را تقویت می کنند و سیستم ایمنی را تقویت می کنند. باکتری های بیماریزا مانند کوکیدی ها، هگزامیت ها، E. coli، Candida، salmonella و در نتیجه اثر پیشگیرانه در برابر Darmkrankheiten را انجام میدهند.


تجویز منظم Probac 1000 باعث افزایش دفاعی طبیعی، بهبود بازده غذا، افزایش اشتها و همچنین عملکرد می شود. انرژی بیشتری در دسترس  کبوتر در مسابقه است .


با توجه به ترکیب خاص آن، Probac 1000 الکترولیت ایده آل پس از مسابقه است، زیرا فاز بازسازی به طور قابل توجهی کوتاه شده است. کبوترانی که در حین حمل و نقل با باکتری های مضر آلوده می شوند، باید سریع و البته غشای مخاطی و ویولون روده ای را تحت فشار قرار میدهند و فرصت تولید مثل را در کبوتر ایجاد میکنند . بنابراین ما توصیه می کنیم، در همان روز از بازگشت، و نیز روز بعد از 1000 کبوتر Probac. داده شود. 


برای رسیدن به اثرات فوق، تمرکز متناظر و همچنین مدیریت منظم اهمیت حیاتی است. بنابراین حاوی یک گرم (1 گرم) Probac 1000 بیش از 1.5 میلیارد از باکتری های خاص کلوئین تشکیل دهنده Dove است. توصیه می شود 2 بار در هفته برای تجویز 5 گرم پروباک 1000 در 1 لیتر آب یا 1 کیلوگرم غذا برای 25 پرنده در روز استفاده کنید.بنابراین هر حیوانی با توجه به بیش از 300 میلیون باکتری سودمند در روز است. کولون با باکتری در طی هر تغذیه غوطه ور است.


در مواردی که کبوتر اسهال و درگیری دارد میتوان پنج روز به کبوتر داده شود. 

سلامتی روده یعنی سلامتی یک کبوتر مسابقه ای 





مقالات مرتبط

خواص بادام زمینی برای کبوتر.                                                ...
نظرات درباره این مطلب
مرتضی دوشنبه 18 دی 1402 19:45:32
دارو هوش خخخخخ خدایا برس به داد ما عقل سالم در بدن سالم سلامتی جسمی مهمترین چیز در پرورش کبوتر
مرتضی دوشنبه 13 تیر 1401 19:43:2
واقعا مفید و ارزش مند هست مطالب خیلی ممنون تشکر
امرایی سه شنبه 9 فروردین 1401 21:20:50
اسم مکمل چیه
کریمی سه شنبه 24 فروردین 1400 22:23:59
لطفا قیمت چنده
محمدرضایوسفی یکشنبه 25 خرداد 1399 5:44:29
میخواهم کبوترم در مسیر خود خوب ب لانه خود برگردد و میخوام در مسابقه موفقشوم

آمارگیر وبلاگ